23 Nisan 2024, Salı
spot_img

■AXASigorta….SigortaPoliçemde

———————————-

ÇÖZÜMLENME MESAJI
———————————-
Sayın İlgili,

 

Şikayete ilişkin yanıtımız bilgilerinize sunulmuştur. Saygılarımızla,

Sitenize Sn. TEKİN tarafından yönlendirilen başvuruya ilişkin değerlendirme yapılmıştır.

Başvuruya ilişkin Sn. TEKİN’ in şirketimize yapmış oldukları müracaat üzerine bilgi paylaşımında bulunulmuştur. Sektörde uygulandığı şekliyle sigortalı ve/veya üçüncü şahısların hasar ihbarında bulunması ile sigorta poliçeleri üzerinden hasar dosyası açılmakta ve açılan hasar dosyaları (*) TRAMER sistemine yansıtılmaktadır.

Kasko Sigortası genel şartları ” C.7.Sırların Saklı Tutulması” maddesi gereğince, TRAMER sistemine transfer edilen bilginin dışındaki hasar detaylarının yalnızca sigortalı ile paylaşılabildiğini, bu sebeple talebe olumlu yanıt verilemediği hususunu bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla,

(*) Sigorta Bilgi Merkezi-TRAMER, 16.12.2003 tarih ve 25318 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Trafik Sigortası Bilgi Merkezi Yönetmeliği ile kurulmuştur. TRAMER, Hazine Müsteşarlığı tarafından belirlenen tarife ve talimatlara uygun olarak sigorta şirketlerinin poliçe tanzim etmesini sağlayan ve sistemine elektronik ortamdan transfer edilen poliçe, zeyil ve hasar kayıtlarının toplandığı bir Bilgi Merkezi’dir.

 

AXA SİGORTA A.Ş.

Müşteri Hizmetleri Departmanı
—————————
BİLDİRİM
—————————-
Konu: AXA Sigorta müşterisi Zafer Tekin in Şikayet bildirimidir

Merhabalar

Axa Sigorta müşterisi Zafer Tekin in Şikayet bildirimi aşağıda belirtilmiştir.

İncelemeliriniz sonrasında çözümlenme mesajınızın tarafımıza iletilmesini rica ederiz.

Saygılarımızla

 

Sigortamedia

 

——————————
Şikayet bildirimi
————————-

 

Adınız Soyadınız : Zafer TEKİN
Tarih:10.02.2015
Mail adresiniz: zafertekin26@hotmail.com

Sigorta Şirketiniz ve Poliçe Numaranız: AXA Sigorta

Tarih: AXA Sigorta
Şikayet Mesajınız: 19.01.2015 tarihinde satın almış olduğum 06 FJ 8697 plakalı ve KMHCT41CACU315067 şasi nolu aracımın TRAMER kaydında birkaç küçük kayıt dışında sorun görünmemektedir. Ancak Hyundai yetkili servisinde aracın PERT (ağır hasarlı olduğu) kayıtı düşülmüştür. Şahsen yaptığım araştırmada, aracın AXA SİGORTA tarafından, tramer kaydına gerekli açıklamanın ve kaydın düşülmeden haricen tamirinin yaptırıldığını öğrendim. AXA Sigorta iletişim bilgilerinden, defalarca müşteri hizmetleri ile görüşmeme rağmen, mülkiyeti bana ait olan aracın geçmişine yönelik bilgi veremeyeceklerini söylediler. Oysa ki, aracın geçmişindeki karanlık noktaları etik dışı bir şekilde kayıt dışı tutarak, mağduriyetime sebep olmuşlardır ve söz konusu kayıtları benden gizleyerek ikinci bir mağduriyete sebebiyet vermektedirler. Para verip almış olduğum aracın, tüm özelliklerini, başından geçen tüm olayları en ince ayrıntısına kadar bilmek kadar doğal birşey olamayacağını düşünüyorum. Bu konuda, gerek müşteri hizmetleri yetkililerine, gerekse mail ortamında yapmış olduğum başvurular hep sonuçsuz bırakılmıştır. Yukarıda plakasını ve Şasi numarasını belirttiğim şahsıma ait aracıma AXA Sigorta tarafından yapılan işlemlerin faturalarıyla birlikte bildirilmesni istiyorum, ancak bir türlü tarafımla bunu paylaşmıyorlar.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER