Kurumsal Üye Şirketler

İlgili Yazılar

3 Yorumlar

  1. 1

    merve

    Fiziki müdahaleye uğrayıp bu kadar güler yüzlü bir hatıra fotoğrafı çekilmeniz düşündürücü, ayrıca olanları ses kaydına alıp da sonra gerek kalmadı o yüzden kaydı sildik açıklaması oldukça gerçeklikten uzak olmuş, samimi bir yazı gibi gelmedi.

    Yanıt
    1. 1.1

      Editor

      Melda hanım fiziki müdahele ili karşı karşıya kaldık derken dayak yedik anlamı mı çıkmış. İtip kakıldık polis müdahale etti. Sonrasında arkadaşım ses kaydını aldı. Onun bir hükmü yok. O ses kaydını oraya alınmamamızın bir belgesi olsun diye yapmıştık. Fakat fiziki saldırı artınca arkadaşıma zarar verilmesin diye silmesini istedim. Silince onlar uzaklaştı. Polis nezaretinde fotoğrafımızı çektik. Hayata bakışım benim hep pozitiftir. Olayın hemen sonrasında böyle gülebiliyoruz. Allah size de aynı meziyeti versin. Ama sizi ikna etmek için belge isterseniz, bize fiziki saldırıyı yapan arkadaşlarda kayıt var. Onlar çektiler. Ayrıca karakoldan oraya görevli gönderilmiş memur arkadaşları birlikte ziyaret edebiliriz. Siz özetle bana yalancı dediniz de ben anlamamışa yatıyorum. Syg

      Yanıt
  2. 2

    Sezgin

    Koru Sigorta ile ilgili aktardığınız bilgiler ve son durum için öncelikle sizlere teşekkür ederim. Bahsi geçen detayların birbiriyle tutarlı ve makul olduğu da açıkça anlaşılmaktadır.
    Tarafınıza aktarmak istediğim bilgiler belki ana konudan biraz bağımsız ancak ilerleyen süreçte şirketin akıbeti ile ilgili şahsi düşüncelerimi paylaşmak istiyorum. Öncelikle şirket çalışanlarına durumun çok iyi olduğundan, en kısa zamanda yani birkaç ay içerisinde AŞ olunacağından bahsediliyor. Yani içerde gayet güzel bir senaryo çiziliyor. Ancak bu şekilde bir dönüşüm yaşansa dahi uzun süreli bir başarı elde edileceğini düşünmüyorum.
    Uzun yıllar sigorta sektöründe çalışan biri olarak, çalışanların eğitim seviyesinin, yöneticilerin de yönetim becerilerinin şirketi başarıya taşıyacağına yönelik şüphelerim var. En alt kademeden itibaren iş ahlakının ve disiplininin yozlaştığını görmek mümkün. Şirket müşteri portföyünü genişletiyor olsa dahi müşteri ilişkileri yönetimi konusunda ciddi sıkıntılar yaşanmakta. Yani kayıplar telafisi olmayacak boyuta gelmektedir. Eğer satın alma gerçekleşecek ise alan firma, çalışanları ve en azından orta kademe yönetimini ciddi şekilde sorgulamalıdır. Tabi bu durumun oluşmasında rol oynayan insan kaynakları departmanı da revize edilmeli diye düşünüyorum. Tüm bu bilgilerin dikkat edilirse oldukça faydalı olacağı kanaatindeyim.
    Saygılarımla.

    Yanıt

Bir Yorum Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

SIGORTAMEDYA Yayıncılık A.Ş. - Copyright © 2015 Sigortamedya Yayın Grubu. | Powered by
İnternet portalımızda yer alan tüm haber metini, resim ve benzeri içeriğin hakları Sigortamedya Yayıncılık A.Ş.'ye aittir. Hiçbir şekilde basılı ya da elektronik bir ortamda, kaynak gösterilse bile izin alınmadan kullanılamaz.