23 Nisan 2024, Salı
spot_img

CEPKASK | Çözüm Bekleyen Şikayetler -1

[vc_tta_accordion c_icon=”chevron” active_section=””][vc_tta_section title=”CEPKASK | Tekno Kaskoda sorunum” tab_id=”1450087959857-6a2e3806-d3ca”]

Adınız Soyadınız : CAFER GÜNGÖR
Tarih:25 – 06 – 2014
Mail adresiniz: ayselatakurt@gmail.com

Poliçe Numaranız: 177004
Şikayet Mesajınız: CEPKASK AŞ.ŞİKAYETÇİYİM

05.06.14 tarihinde yazılı dilekçemizi ve arızalı cihazımızı kargo yoluyla cepkask aş.müd.gönderdim.
11.06.14 tarihinde bana geri dönüş yapıldı
agır ihmal ve kasıtlı zarar verme sebepli ile beni hatalı buldular.şifayen görüştüğüm zaman beni muhatap almayıp çeşitli bahaneler sunup hakkınızı mahkemede arayabilirsiniz diyip telefonu kapatıyorlar.
ben maaşlı çalışan biriyim heves ederek aldığım telefonuma bilerek kasıtlı nasıl zarar verebilirim. cepkask’a yazdığım yazdığım dilekçeyi size mail atıp bana yardımcı olmanızı rica ediyorum.
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][/vc_tta_accordion]

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER