20 Nisan 2024, Cumartesi
spot_img

Hayatın içinden üç hikâyeye ‘Reklamın Oscarı’

Reklamcılar Derneği ile Reklamverenler Derneği’nin Effie Worldwide iş birliğiyle düzenlenen Effie Ödülleri sahiplerini buldu. Sigorta ve Finansal Hizmetler Kategorisi’nin gümüş ödülü, ‘Allianz Seninle’ reklam kampanyası ile Allianz Türkiye’nin oldu.

allianz tower

Allianz Türkiye, 9. Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’nda gümüş ödüle layık görüldü. Reklamcılar Derneği ile Reklamverenler Derneği’nin Effie Worldwide Inc. iş birliğiyle düzenledikleri Effie Ödülleri’nde Allianz Türkiye ‘Allianz Seninle’ reklam kampanyasıyla en büyük ödülü kazandı.

Altın ödül verilmedi

‘Allianz Seninle’ reklam kampanyası, Allianz Türkiye’ye ‘Reklamın Oscarları’ olarak bilinen Effie Ödülleri’nin Sigorta ve Finansal Hizmetler Kategorisi’nde bu yılki en büyük ödülü getirirken, aynı kategoride bu yıl altın ödül verilmedi.

Hayatın her aşamasında müşterilerinin ve sevdiklerinin yanında olduğuna vurgu yapan sağlık odaklı reklam kampanyası ‘Allianz Seninle’, Concept Ajans tarafından hazırlanmış ve 2016 yılının Kasım ayında yayımlanmıştı. Kalben’in yorumladığı ‘Haydi söyle’ şarkısının eşlik ettiği reklam kampanyası yayımlandığı günden itibaren büyük beğeni toplamıştı.

Alışılagelenin dışına çıktı

Allianz Türkiye Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Okan Özdemir, pazarlama ve iletişim alanında dünyanın en zorlu ve itibarlı yarışmalarından biri olarak kabul edilen Effie Ödülleri’ndeki başarılarıyla ilgili konuştu. Özdemir, şunları söyledi: “Sigorta sektöründe alışılagelenin dışına çıkan ve sağlık sigortasının bir ihtiyaç olduğuna vurgu yapan reklam kampanyamız ile duygulara hitap etmeyi de başardık. Kampanyamızda zor zamanlarda ihtiyaç duyulan en önemli şeyin sevgi ve destek olduğunu, Allianz’ın da her an müşterilerinin yanında olduğunu hatırlattık. Hayatın içinden üç farklı hikâyeyi ‘Allianz Seninle’ mottosuyla ve duygusal bir tonda aktarırken, söylemek istediklerimize müzisyen Kalben de ‘Haydi Söyle’ye yaptığı yeni yorumla aracı oldu. Kampanyamızın, Effie’den kendi kategorisindeki en büyük ödülü alarak en etkili reklamlardan biri seçilmesinden büyük mutluluk duyuyoruz. Bu ödülde emeği geçen iş ortaklarımız Concept Ajans ve Mindshare’e teşekkür ediyoruz.”

En etkili reklam ve pazarlama iletişim kampanyalarının değerlendirildiği, tüm dünyada 42 ülke ve 6 bölgede düzenlenen Effie Ödülleri’nin Türkiye ayağında bu yıl 24 altın, 12 gümüş, 31 bronz olmak üzere toplam 67 ödül sahiplerini buldu.  

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER