Kurumsal Üye Şirketler

İlgili Yazılar

15 Yorumlar

  1. 1

    LEVENT

    Kabak yine sahipsiz acentelerin başına patlıyor…

    Yanıt
    1. 1.1

      BÜLENT TÜMER

      acente kendisine sahip çıkmazsa biz neyapalım

      Yanıt
  2. 2

    Engin dursun

    acentede gene nasibini almış 15 den 10 a 10 dan 8 e güya acentesi hasarlu basamakları 3 komisyondan 10 çıktı hasarsız basamakları 15 den 10 düştü valla diyecek bişey bulamıyorum artık bütün üretimi yapan acente ama kazanan gene şirketler böyle düzen olmaz olsun

    Yanıt
  3. 3

    RİZELİ

    YENİ YASA YENI YASA DEVAMLI DEĞİŞİKLIK PEKI ACENTE KOMUSYONU NEDEN BUKADAR DÜŞÜRÜLÜYOR NEDEN ACENTEYI SAVUNACAK BİRİLERİ YOK ŞİKETLER TRAFIKTEN ZARAR EDIYORUZ DIYOR NEDEN RUHSATI İPTAL ETMIYOR ZARAR EDIYORSA KESME TRAFIK SIGORTASİ ACENTE NİN SUCU NEY BU ÜLKEDE BUNA CEVAP VEREBILECEK BİR MERCI VARMİ??????

    Yanıt
  4. 4

    Mesut Cemil BOYNER

    Değer kaybı düzenlemesi Maddi teminatın % 15 ni geçmemesi gündeme getirilmiş..Danıştay 26/11/2016 tarihinde Hazinenin daha önce aracın sigorta değerinin % 25 ni aşan miktarı ödenmez genel şart hükmünün yürütmesini durdurmuştur. Teminat aynı teminat…Eğer % 15 meselesi Resmi gazetede yayımlanırsa ise. Bu maddeyi yine DANIŞTAY a dava açtığımızda durdurur.. sebebi ise şu HAZİNE,TÜKETİCİ ALEYHİNE HİÇBİR ŞEKİLDE TAZMİNAT veya DEĞER KAYBINI DARALTICI BİR ŞEKİLDE HÜKÜM VAZ EDEMEZ.. ..Gerçekten Hazinenin hala sigortacı lehine ve Yüce Türk Milletinin aleyhine genelge,tebliğ israrı devam ediyor…Yazıklar olsun…Karayolları Trafik Kanunundaki açık seçik Tüketiciye ait hükmü Sigortacılıktan bi haber Sayın Mehmet ŞİMŞEK’e yutturmuşlar…Danıştay’da Hazineden gerçekten bıktı.

    Yanıt
  5. 5

    Levent Ergun

    Daha önce de söylemiştik…

    Kasap’ın bıçağı acenteye kaçmaya devam ediyor…

    Yanıt
    1. 5.1

      BÜLENT TÜMER

      hazineye bunun içinde teşekkür edenler varmı

      Yanıt
  6. 6

    metin

    Trafik sigortasında iyileştirme yapılmak isteniyorsa, öncelikli olarak hasar maliyetlerinin düşürülmesi yolunda adımlar atılmalı. Tarifenin neresinden tutarsanız tutun elinizde kalacak. Zira toplanan primlerle hasar ödenemiyorsa, anlaşmalı tutanağın daha katı şekil şartlarına bağlanması, servis soygunlarının önüne geçilmesi, sigorta sahtekarlıklarının sıkı takibe alınması değer kaybı gibi muğlak konulara son verilmesi gibi bir çok nedenlerin iyi araştırılması ve iyileştirilmesi gerekmektedir. Yoksa bu konu daha çok su götürür. Çözümü sigorta şirketlerinde ve sadece hazinenin tarife ve uygulama değişikliklerinde aramak beyhude çabalardır. Bu uygulamanında buradan söylüyorum büyük sıkıntıları olacaktır. Olan yine acenteye olmuştur. Yıllarca acentenin komisyonundan medet umanlar bu işi çözemiyeceklerdir. Bu iş de sizce acentemi mağdur yoksa ağa babaları mı? söyle kuzum suç kimde?

    Yanıt
  7. 7

    BÜLENT TÜMER

    bizde bir laf vardır kürt çalmış çingen oynamış

    Yanıt
  8. 8

    BÜLENT TÜMER

    sevgili dostlar daha ne duruyoruz komisyon %50 düşmüş ciro %30 düşmüş .kimseden tık yok

    Yanıt
  9. 9

    ahmet kentli

    merhabalar 100 tane patron zengin mutlu olacak diye neden alttaki acenteler ezilir anlamadım.hep bu bıçak acenteye vuurlur servislere veya sakatlık ve ölümde şirketleri soyan avukatlara çözüm bulunmazda niye acenteden alınır anlamadım ama acente sahipsiz şirketler hep acenteyi tehdit ederler ama vazgeçemezler.biran önce birlik olmamız lazım acente arkadaşlar.

    Yanıt
  10. 10

    ahmet kentli

    sayın bakanım bu sektörde ekmek yiyen bir çok insan var acente komisyonu düştükçe istihtamda azalacak issizlik artacak.bu uygulamada neden hep sahipsiz acentelerin komisyonu düşer anlamış değiliz 2 yıldır sürekli acentelerle uğraşılıyo neden 1000 tl lik hasara 10 bin tl alan servislere veya ölümlü ve sakatlanmalı kazalarda şirketlerden en fazla paara alan avukatlara dur denilmiyoda acentelerin ekmeğiyle oynanıyo anlamış değiliz kapatmak isteniyorsak açıkca sölesinler.

    Yanıt
  11. 11

    Hüseyin Toker

    Yazık ki çok yazık komisyon yüzde 8 olacakmış acenteler yok sayılıyor bu komisyonla acentenin hangi masrafı çıkar üniversitelerde sigortacılık bölüme’ne ilgi çoğalırken bundan sonra nasıl seçerler Banka acenteleri maaşını zaten alıyor, kredi kullandırdığı müşterilerine kasko ve konut sigortalarını faiz yükseltme ile kendilerinden yaptırmaya zorlamaları ve Bayilerin sattığı araçları aynı zamanda bayii içersin’de acente olmaları kasko yapmaya zorlaması işi Acentelerin belini büker iken, Trafik hasarlarının çokluğu ve Maddi kaza sonrası kendileri (alkol kontrolü yapmadan) istedikleri şekilde Kaza tutanağı tutmaları servis maliyetlerinin yükselmesi dolayısı ile Sigorta şirketlerin trafik zararlarını yılardır şehirlerde ve en kırsal alanda dahi müşterilere ulaşan dakikalarca poliçe kesmeye çalışan her türlü vefakarlığı çeken Acentelerin komisyonlarımızın düşürülmesi bizleri derinden üzmüştür.

    Yanıt
  12. 12

    Nevzat Tamer

    Acente satış kanalı sisteminin bitirilmeye çalışıldığını hâlâ anlamadınız mı

    Yanıt
  13. 13

    mustafa öztürk

    MNM
    sigorta şirket leri acentelirine sahip çıksınlar onları acenteden başka kimse korumaz örneğin bir araç hasarı normal tamircide 450 tl serviste 3500 tl tamir edilebiliyor iki kişi arasında rapor tutuluyor kimin hasarı çoksa o haklı çıkarılıyor bunlar görmeyen bakanlık ve sigorta şirketleri acentenin %2 komisyonu ile günü kurtarmaya çalışmışlar

    Yanıt

Bir Yorum Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

SIGORTAMEDYA Yayıncılık A.Ş. - Copyright © 2015 Sigortamedya Yayın Grubu. | Powered by
İnternet portalımızda yer alan tüm haber metini, resim ve benzeri içeriğin hakları Sigortamedya Yayıncılık A.Ş.'ye aittir. Hiçbir şekilde basılı ya da elektronik bir ortamda, kaynak gösterilse bile izin alınmadan kullanılamaz.