Kurumsal Üye Şirketler

İlgili Yazılar

Bir Yorum

  1. 1

    Gökhan

    İstanbul’da yaşanan afetten sonra poliçe sahiplerinin kafalarında bazı sorular oluştu

    – Dolu hasarları kasko poliçesi kapsamında mıdır?
    – Hasar ihbar süresi 5 gün müdür, yoksa 2 yıl mıdır, yoksa nedir?
    – Muafiyet uygulaması var mıdır?
    – Hasarlar anlaşmalı servislerde mi onarılmalıdır?
    – Eğer sigorta şirketi hasarı öderse, seneye poliçe primindeki hasarsızlık indirimi hakkı ne olacak?

    Yetkililer televizyonda, internette ve yazılı basında çeşitli açıklamalar yaparak tüketicileri aydınlatmaya çalıştılar.

    Benim gibi X kuşağı üyesiyseniz ilk başta poliçeniz olduğu bile aklınıza gelmeyebilir, ertesi gün sakinleşince acentenizi arar, haklarınızı sorar, gündemden yetkilileri takip eder, sigorta şirketinden gelen talimatlara göre gerekli başvuruları yapar, gerekli onarımları yaptırır ve hayatınıza devam edersiniz. Bu esnada ikame araç alabilirseniz, hele ki verilen ikame araç fazla hırpalanmamışsa kendinizi şanslı bile hissedebilirsiniz (en azından benim için böyle). Benim gibi X kuşağı bir insan için dijitalleşme ancak fotoğrafların ve belgelerin taranarak sisteme yüklenmesi olabilir.

    Ancak Z kuşağı için durum böyle değil. Gördüğüm kadarı ile Z kuşağı sabırsız ve teknolojiyi iyi kullandığından dolayı böyle bir afet esnasında cevabı çabuk bekler, bir yandan evinin penceresinden dolu yağışı altındaki arabasını izlerken diğer yandan aklındaki tüm soruların cevabını hemen almak, aracı için bir servis rezervasyonu yaptırmak ve ikame araç hizmeti almak ister.

    Eğer sektör Z kuşağını memnun etmek istiyorsa, dolu yağışı bitmeden yukarıda belirttiğim tüm soruların cevaplarını da kendilerine verebilmelidir. Yani Z kuşağı için dijitalleşme poliçe satmaktan ibaret olmamalı, satış sonrasında da devam etmelidir.

    Bir tüketici olarak sitenizi takip ediyorum. Haberlerde üst düzey yöneticiler birbirine dijitalleşme konusunda yatırım yapılmasını tavsiye ediyor. Acaba bu dijitalleşme devrimi ne zaman başlayacak, sınırı – kapsamı ne olacak, dijitalleşme esnasında yapılan hatalar nasıl düzeltilecek, kontrol mekanizmaları nasıl işleyecek, biraz da bunları yazarsanız tüketicileri de aydınlatırsınız.

    Saygılarımla

    Yanıt

Bir Yorum Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

SIGORTAMEDYA Yayıncılık A.Ş. - Copyright © 2015 Sigortamedya Yayın Grubu. | Powered by
İnternet portalımızda yer alan tüm haber metini, resim ve benzeri içeriğin hakları Sigortamedya Yayıncılık A.Ş.'ye aittir. Hiçbir şekilde basılı ya da elektronik bir ortamda, kaynak gösterilse bile izin alınmadan kullanılamaz.