Kurumsal Üye Şirketler

İlgili Yazılar

6 Yorumlar

  1. 1

    OSMAN

    çok uygulama gördük acente olarak hepsi boş beyler hiç bir sigorta şirketi trafik sigortası kesmiyor uzaydamı yaşıyorsunuz elinize bir ruhsat alında bu uygulamaları yapan yetkililer değişik sigorta acentelerine gidin görün marifetinizi bakalım havuz sistemine oda olmazsa göl sistemine geçeriz o da olmadı denizeeeee

    Yanıt
  2. 2

    muhammet

    Denizde kesmez bu saatten sonra sağ olsun hükümetimiz acenteleri Okyanusa attı çıkabilirsen çık çıkamazsan da hiç önemli değil … söylenecek çok şey var fakat olmuyor yazıklar olsun sorumlulara biz acenteleri mesleği rezil bir duruma getirenlere meslekte ne saygınlık kaldı nede güven

    Yanıt
  3. 3

    BÜLENT TÜMER

    HOPAAAAAA BUZ GİBİ

    Yanıt
  4. 4

    H.Arif Atalay

    Bir tarafta sigorta şirketleri diğer tarafta ise hazine. Kafa kafaya verip bilinçli olarak kaos yaratıp sözde sektöre çözüm üretiyorlar.Ancak uygulamada çözüm değil çözümsüzlük hakim.Çıkan yasalarda tamamen Sigorta şirketleri korunuyor.Hazine ve sigorta şirketleri bir birleriyle sözde anlaşamıyorlar görüntüsü veriliyor.Olan Acente ve müşteriye oluyor.BÜTÜN BU YASALAR HAZIRLANIRKEN BİZİM ACENTE TEMSİLCİLERİ(SAİK)NE YAPIYOR?Acentenin kazanımları olan ekonomik haklarımız yani Acente komisyonları her geçen gün azalmakta.Şöyle geçmişe bakıyorum da, Acentenin ekonomik ve diğer hakları bu SAİK kurumu kurulduktan sonra bozulmaya başladı.

    Yanıt
  5. 5

    AYHAN YILDIZ

    Yamalı bohçaya donen trafik sigortalarında kontak kapatıp, sıfırdan yeni bir sisteme geçmek şart.
    Bu sistemin merkezinden araçlar çıkarılarak bizzat kusurun sahibi olan sürücüler koyulmalı. Trafik sigortası sadece ve sadece sürücüye zorunlu yapılmalı. Araç sahipleri ihtiyari olarak devam etmeli.
    Başkasının araçlarını (şirket aracı-kurum aracı-kiralık araç vb) kullananların yaptıkları kazalar yanlarına kar olarak kalmamalı. Çok hasar yapanın ehliyeti askıya alınmalı.

    Herkes kendi prim artışından tedirgin olacağından, daha dikkatli araç kullanılacak, kazalar azalacaktır. Pazar büyüklüğü 21 milyon araçtan, 28 milyon ehliyet sahibine genişletilecektir. Böylece hem risk dağılımı tabana daha çok yayılacak, hem de prim seviyesi için %25 lik yeni bir marj doğacaktır.

    Yanıt
  6. 6

    Halil KODAZ

    Bu sistemlere belki ilerleyen aşamalarda yani dene yanılma yöntemiyle farklılıklar gelebilir. benim önerim trafik sigortasını yaptıranlara konut sigortası, işyeri sigortası v.s. gibi branşlardan da uygun maliyetlerle fazla abartılmadan ve şişirilmeden ek poliçeler kesilebilmeli. bu en azından sektörün dengesizleşen kalemlerini rahatlatma eğilimi oluşturur. uygulanabilirlik durumuna gelince bunu yapan şirketler hali hazırda var. ve gayette başarılı satışlar yapılabiliyor. öyleyse bu konuda bir düzenlemeye gidilebilir. tavsiye ederim bence tutar. ama bir şartla acentelerin de komisyonları eski haline getirilsin. bizi de düşünün lütfen. şuan tüm acenteler resmen batma eşiğine geldi. işsiz kalırsak mazallah ki bunu düşünmek bile istemiyorum. devlet bize bakmak durumunda kalır. bunuda elbette ki istemeyiz.saygılarımla

    Yanıt

Bir Yorum Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

SIGORTAMEDYA Yayıncılık A.Ş. - Copyright © 2015 Sigortamedya Yayın Grubu. | Powered by
İnternet portalımızda yer alan tüm haber metini, resim ve benzeri içeriğin hakları Sigortamedya Yayıncılık A.Ş.'ye aittir. Hiçbir şekilde basılı ya da elektronik bir ortamda, kaynak gösterilse bile izin alınmadan kullanılamaz.