29 Mart 2024, Cuma
spot_img

Tur Assist günde 1.200 ikame araç temin ediyor

Tur Assist’in 2004 yılından beri ikame araç temin ettiğini açıklayan Tur Assist Hizmet Birimleri ve İş Geliştirme Müdürü Zafer Sağlam, ikame araçların T-Rac üzerinden verildiğini açıklayarak, “Yılın bazı yoğun dönemlerinde, günlük 1200’e yakın ikame araç veriyoruz” dedi.

AZİZ KÜÇÜK | HAYATIMIZ SİGORTALI

Tur Assist, müşterilerinin başına gelebilecek herhangi bir kaza veya mekanik arıza sonucu serviste onarım gören aracının yerine ‘ikame araç’ temin ediyor. Eksper veya servisin belirttiği sayıdaki onarım günü süresince, kiralık araç sağlayan Tur Assist’in Hizmet Birimleri ve İş Geliştirme Müdürü Zafer Sağlam, şirketin müşterilerine sunduğu hizmet ve avantajlar hakkında önemli bilgiler verdi. Sağlam, “Tur Assist, Türkiye’de sigorta, otomotiv, finans ve diğer sektörlerdeki çeşitli kurumların müşterilerine 7 gün 24 saat acil hizmetler sunan asistans sektörünün lider firması. Şirketimiz rent a car, çekici ve kurtarıcı, ambulans, ev onarım, otel, acente gibi firmaları düzenli denetim ve eğitimlerden geçerek en üstün standartlarda hizmet veriyor” ifadelerini kullandı.

Şu anda Tur Assist’in 4 bine yakın logolu çekme ve kurtarma aracı bulunduğunu belirten Sağlam, “Rent a car hizmeti de 81 ilde 210 şube ile veriliyor. Bunun dışında çok sayıda tesisatçı, çilingir, otel, organizasyon şirketi, ambulans ve otocam firması, avukat ve doktor gibi daha pek çok birim hizmet ağımıza dahil” dedi.

“İhtiyaçlara özel yeni hizmetler oluşturuyoruz”

Ürün geliştirme aşamasında, müşteri ihtiyaçlarını yerinde tespit ederek yeni hizmetler oluşturmayı önemsediklerini ve bu konuda yatırımdan kaçınmadıklarını ifade eden Sağlam, “Müşterilerimizin ihtiyaçlarına çok hızlı ve kuruma özel çözümler getirebilmemiz bizi sektörde de güçlü kılıyor. Bu anlamda birlikte çalıştığımız her paydaşla gerçek bir sinerji yarattığımıza inanıyoruz. Şirketimiz hem sigortalıların hem de sigorta şirketlerinin kazanacağı ürünler hazırlıyor. Bunun yanı sıra, yol yardım hizmeti sunduğumuz bütün müşterilerimizin araçları kaza nedeniyle hareket edemez hale geldiğinde, Tur Assist, kiralık araç ağındaki geniş portföyünden yararlanarak bu firmalara araç yedekleme hizmeti de sağlıyor” ifadeleri kullandı.

76-77-TURASIST ZAFER SAGLAM.QXD:Layout 1

“Yüzde 98 müşteri memnuniyeti”

[quote font_size=”14″ color=”#ffffff” bgcolor=”#dd3333″ bcolor=”#e2841f”]Sağlam, Tur Assist’in tüm operasyonlarının ileri teknoloji ve çağdaş güvenlik sistemleriyle donatılmış çağrı merkezi tarafından yönetildiğini belirterek, “Her biri konusunda uzman, farklı kademelerde 400’e yakın operatörün 7 gün 24 saat hizmet verdiği bu merkez yüzde 98’in üzerinde müşteri memnuniyeti oranıyla çalışıyor” dedi.[/quote]

Sıkıntılı anlarda bir telefon kadar yakında!

Tur Assist’in, sürücüleri yolda mağdur etmemek adına yürüttüğü faaliyetler hakkında bilgiler veren Sağlam, “Müşterimiz, karşılaşabilecekleri herhangi bir kaza veya mekanik arıza sonucu yolda kaldığında öncelikli olarak kendilerine verilen numaralar üzerinden Tur Assist’e ulaşabilirler. Bu noktadan sonra çağrı merkezimizde görev alan her biri alanında uzman operatörlerimiz, müşterilerimizin problemini en iyi şekilde tespit ederek sorunun giderilmesine yönelik çözümler sunuyor. Örneğin akü bitmesi gibi bir durumda yol kenarı yardım servisimiz aracın bulunduğu noktaya gönderilerek akü takviyesi veya akü değiştirme işlemini gerçekleştirdikten sonra seyahate devam imkanı sağlıyor” şeklinde konuştu.

Sağlam, yerinde giderilemeyecek boyutta bir problem olduğunda ise çekici ya da kurtarma aracı görevlendirilerek aracın ‘Hasar Destek Merkezi’ne veya en yakın servise çekilmesini sağladıklarını ifade etti. Sağlam sözlerine, “Ayrıca aracın serviste onarım gördüğü, araçsız kalınan süre içerisindeki mağduriyetin giderilmesi adına, aracın sınıfına ve konforuna yakın, kurumsal anlaşmalı tedarikçi firmalarımızca ikame araç yönlendirilmesi hizmeti veriyoruz. Tahsis edilen bu ikame araç hizmeti sayesinde yolda kalan müşterilerimizin seyahatinin devamı ya da ikametlerine ulaşımı sağlanıyor” şeklinde devam etti.

İkame araca talep arttı

Araç tahsisinin, teminatlar çerçevesinde belirlenen segmentlerde yapıldığını açıklayan Sağlam, yine teminatlar doğrultusunda adrese teslim edilebilme ve adresten iade alınması imkanının da mevcut olabildiğini aktardı. Sağlam, “İkame araç hizmeti, eskiden belki de sahip olunan teminatların içeriklerinin bilinmemesinden dolayı çok fazla kullanılmayan bir uygulamayken artık günümüzde müşterilerin sıkça başvurduğu bir hizmet olarak karşımıza çıkıyor. Tur Assist olarak ikame araç hizmetlerimizi uzun yıllardır başarı ve memnuniyetle müşterilerimize sunuyoruz” şeklinde konuştu.

Yılda 1.5 milyon güne yakın kiralama yapılıyor

Sağlam, Tur Assist’in iş hacmi hakkında bilgiler vererek, “”Şirketimizin ikame araç ağı, yılda 1 milyon 500 bin güne yakın kiralama yapıyor” dedi. Ayrıca yaşanan dolu ve sel afetinde müşterilerine ikame araç sağlayarak onları mağdur etmediklerini belirten Sağlam, “Temmuz ayı içerisinde meteoroloji tarafından şiddetli yağış uyarısının yapılmasının ardından gerekli tedbirleri alarak sahada birebir hizmet veren çekici araç filomuzun araç sayısını artırdık.

İkame araç filosunu da çevre illerden araç takviyesi şeklinde destekleyerek sigortalılara altyapının elverdiği ölçüde maksimum düzeyde hizmet vermeye devam ettik. Olumsuz hava koşullarında yaşanan mağduriyetleri hafifletmek için olağanüstü bir çaba göstererek müşterilerimizin yanında olduk” ifadelerine yer verdi.

İkame araç T-Rac portalı üzerinden veriliyor

 

Böylesi büyük bir ikame araç organizasyonunun yönetimine de değinen Sağlam, Tur Assist’in 2004 yılında ikame araç organizasyonuna başladığını belirterek, “Yılın bazı yoğun dönemlerinde, günlük 1.200’e yakın ikame araç veriyoruz. Bunu telefon ve elektronik posta aracılığıyla yönetmeniz oldukça zor. Önceden rent a car firmalarına elektronik posta ve telefon yoluyla verilen işler, şu an kullanılan ve dinamik bir portal olan T-Rac üzerinden veriliyor. T-Rac sistemi, rent a car firmaları ile iletişimimizi sağlamakla beraber işin istediğimiz oranda dağıtılmasını da sağlıyor” dedi.

“Araçların hangi saatte teslim edildiğini sistemden görüyoruz”

Tur Assist tarafından teslim edilen ikame araçların kontrolünün yapıldığını açıklayan Zafer Sağlam, “210 şubeyi ve binlerce aracı kontrol etmek düzenli bir sistem olmadan imkansız. Bununla ilgili mobil uygulamalarımız bulunuyor. Müşteri ile buluşturulan her aracın hangi saatte teslim edildiğini online olarak sistem üzerinden görebiliyoruz” diye konuştu. Sahada görevli personelin de teslim ettiği ve teslim aldığı her aracın farklı açılardan fotoğrafını çektiğini belirten Sağlam, “Böylece otokontrol sağlanıyor ve olası bir şikayet durumunda teslimat sürelerine ve teslim edilen aracın fotoğraflarına bakılarak ilgili şikayetler inceleniyor. Bunların dışında müşteri memnuniyet anketleri de yapılıyor ve tedarikçi firmalarımız bu anketlerin sonuçlarına göre de değerlendiriliyor” şeklinde sözlerini noktaladı.

Tesisatçıdan elektrikçiye, çilingirden camcıya geniş hizmet ağı

[quote font_size=”14″ color=”#ffffff” bgcolor=”#dd3333″ bcolor=”#e2841f”]Zafer Sağlam, yol kenarı yardım, çekici, kurtarma gibi acil müdahale gerektiren konularda müşterilerine sahada görev alan ekipleri aracılığıyla yardımcı olduklarını ifade etti. Sağlam, “Konut/iş yeri yardım hizmetlerimiz kapsamında müşterilerimizin su tesisatındaki beklenmedik kırılma, patlama ve arıza durumlarında tesisatçı, dahili elektrik tesisatında meydana gelen problemlerde elektrikçi, kapıda kalma durumlarında çilingir, cam kırılması durumunda anlaşmalı camcı gönderilmesi gibi hizmetler sağlıyoruz” şeklinde konuştu. ‘Mini FIX’ paketi ile ilgili de bilgiler aktaran Sağlam, “Taşınma sürecinde konutta montaj ve kontrol gerektiren basit ama fazlasıyla vakit alan işleri müşteri adına gerçekleştirerek taşınma telaşını hafifleten gayet kullanışlı ürün alternatiflerimiz de mevcut. Tur Assist olarak bizden acil yardım talep eden müşterilerimize 7 gün 24 saat kalıcı ve hızlı çözümler sunuyoruz” dedi.[/quote]

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER