30 Haziran 2022, Perşembe
spot_img

■ Anadolu Sigorta…Kaskomda

———————————–
ÇÖZÜMLENME BİLGİLERİ
———————————–

Sayın Yetkili,

Müşterimizin şikayeti ilgili Müdürlüklerimizce değerlendirilmiştir. Buna göre; dosya red edilmiş, red bilgisi ve red yazısı sigortalımıza gönderilmiş ve bu bilgi sigortalımız ile paylaşılmıştır.

Bilgileriniz rica olunur.

Saygılarımızla,

Acenteler ve Pazarlama Müdürlüğü
Pazarlama ve Müşteri Yönetimi Birimi

———————————–
BİLDİRİM DETAYLARI
———————————–

ANADOLU ANONİM TÜRK SİGORTA ŞİRKETİ
Sayın Anadolu Sigorta yetkilisi
Sigortalı Volkan Talayoğlu  tarafından bildirilen şikayet maili aşağıda bilgilerinize sunulmuştur. İncelemeniz ve çözümleme cevabı konusunda gerekli işlemlerin yapılmasını tarafınızdan rica ederiz

www.sigortasikayeti.com

———————————–
ŞİKAYET DETAYLARI
———————————–

Tarih                   : 2011-6-16
Adınız                : Volkan
Soyadınız           : Talayoğlu
e-mail Adresiniz : volkan.talayoglu@global-bilgi.com.tr
Poliçeniz : 1599354111
Şikayet Detayı :

28/05/2011 tarihinde anadolu sigortadan kaskolu aracımın logar kapağına altını çarpmasından dolayı aracımın altında hasar oluştu. araç hemen sigorta şirketinin kendi çekicisi ile doğuş otoya çekildi. Aracın expertiz raporunda, araçda herhangi bir hasarın meydana gelmediği sadece aksın yerinden çıktığı bunu istersek doğuş otoda, istersek herhangi bir yerde yaptırabilceğimiz söylendi ve arac bize servisin deyimiyle sadece aks yerine oturtuldu ve bir problem yok yanlız aks civatalarını değiştirirsek daha sağlıklı olacağının bilgisi verildi.

Aracın civatalarının değişimi için lifte kaldırttığımızda aracın şanzımanında çatlak oluştuğu söylenildi tekrar aracımızı doğuş otaya götürdük durumu izah ettiğimizde tekrardan inceleyeceklerini söylediler ve aracın incelenmesi sonucu şanzımandaki çatlak görüldü ve açıklama ”arkadaşlarımızın gözünden kaçmış yenıden experle görüşüp size döneceğiz ” denildi.

18 gün aracımızın karırını bekledik bu 18 günlük süreç içerisinde ikame araç taleplerimiz red edildi ve 20 gün sonra doğuş otodan arandım aracınıza sigorta şirketi red kararı verdi denildi. gerekçe ise aracın 2001 model yani eski olduğu için olduğu belirtildi.aracımızın 2001 model olduğu tarafınızdan bilinen bir durum ve bu bilindiği halde kasko poliçesi kesiliyorsa ve benden bunun parası alınıyorsa bu aracın 2001 model olması herhangi bir sorun teşkil etmiyor demektir.

hukuk mahkemeleri ve sigorta tahkim komisyonuna başvuru yapacağımızı bilmenizi isteriz.
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecüne etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER