30 Haziran 2022, Perşembe
spot_img

■ Anadolu Sigorta…Kaskomda


—————————————————–
ÇÖZÜMLENME MESAJI
—————————————————–
Sayın Yetkili,
125081309 nolu poliçe ile Şirketimize kasko sigortalı 34 DP 4637 plakalı aracın yapılan tramer kontrollerinde, pert kaydına rastlanmamıştır. Sigortalımız Sn.Can Kılıçer, telefonla aranarak durum kendisine izah edilmiştir.
Sigortalımız, Tramer ile görüştüğünü, şasi numarasından kaynaklanan bir durumun söz konusu olduğunu öğrendiğini belirtmiştir. Sn. Can Kılıçer’e, eski poliçelerine ulaşması durumunda yardımcı olabileceğimiz bilgisi verilmiştir.
Can Bey tarafımıza tekrar dönmüş ve vermiş olduğu bilgiler neticesinde aracını ilk aldığı dönemde Ergo Sigorta’dan yapmış olduğu poliçede, şasi numarasının eksik girildiği görülmüştür. Aynı şasi numarası kontrol edildiğinde, Allianz Sigorta’dan farklı bir aracın 10.07.2006 tarihinde pert olduğu tespit edilmiştir.
Can Bey, teşekkür ederek konuyu Ergo Sigorta ile çözeceğini bildirmiş olup, müşteri memnuniyeti tarafımızca sağlanmıştır.
Konuyu bu çerçevede bilgilerinize arz ederiz.
Saygılarımızla,
Acenteler ve Pazarlama Müdürlüğü Pazarlama ve Müşteri Yönetimi Birimi
ANADOLU ANONİM TÜRK SİGORTA ŞİRKETİ

———————————————————————-
Sayın Anadolu sigorta yetkilisi Sigortalınız Sabri Can Kılıçer tarafından iletilen şikayet konusu detayları aşağıda belirtilmektedir. Konu hakkında gerekli incelemelerde bulunmanız ve çözümlenme mesajınız için bilgilerinize sunarız
Saygılarımızla
www.sigortasikayeti.com
———————————————————————-
Sayın Yetkili, Aracım Anadolu sigortadan kasko poliçesi var, hasar sorgulama yapıldığında 07/07/2006 tarihinde aracın pert olduğu kaydı bulunmakta, ancak araç pert olmadı hatta bu yılda kasko poliçesi yenilendi poliçe numarası 125081309001. İsteğim bu pert kaydının ilgili yerlerden kaldırılması ve güncellenmesi, araç hasar durumu sorgulandığında pert kaydının gelmemesi.
Saygılarımla,
Can Kilicer

—————————————————–
ŞİKAYET BİLDİRİMİ
—————————————————–
Tarih              : 2011-01-13
Adınız             : Sabri Can
Soyadınız         : KILIÇER
e-mail Adresiniz : can.kilicer@vodafone.com
Poliçeniz          : 1250813309001
Şikayet Detayı  :
Aracım pert olmamasına ragment kasko kayıtlarında pert görünmektedir düzeltilmesi konusunda yardımcı olabilirmisiniz.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecüne etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER