5 Temmuz 2022, Salı
spot_img

■ Aviva Sigorta…Hasarımı ödemeyi reddetti


Tarih                : 2010-10-20
Adınız               : mehmet mutlu
Soyadınız          : öztürk
e-mail Adresiniz : m.mutluozturk@gmail.com
Poliçeniz           : 51046571AVİVA
Şikayet Detayı :
hasar ödemiyor bilgi verilmiyor sadece red yazısı yolluyorlar Sigortacılık bumudur???
08/08/2010 tarihinde yapmış oldugum kaza sonrası AVİVA hasarımı ödemeyi red etti.tarafımdan kaza ile ilgili evraklar tamamlanmıştır.evraklarımın eksik veya yetersizligi ile ilgili hiç bir talep gelmedi ve işlemler başladı.yaklaşık 45 günlük süreçte hiç bir bilgi vermediler arayıp soruyosunuz peşine düşünce 2 kelime birşeyler ögreniyosunuz oda dosyanız araştırmada başka bir cevap yok. hasar evraklarımın incelenmesi neticesinde hasarın,beyan edildiği şekilde meydana gelmediği tesbit edilmiş olup;bu nedenle tazminat ödemesi yapmayacağız dediler

heralde başka bir neden bulamadılar cunku tek bir eksik evrağım yoktu bu evraklara göre ödenmesi gerekirdi ve bu yüzden beyan dan dolayı red etmekten başka çareleri kalmadı.bana göre keyfi bir davranıştır. bu araştırmalar yaklaşık 1 ay sürdü ve resmi red yazısı 15 günde elime ulaştı.toplam 1 buçuk ay bekledim. tekrar şirketi bilgi almak için aradıgımda mahkeme yolunun açık oldugunu bana konu ile ilgili herhangi bir bilgi vermeyeceklerini belirttiler.

yani bu kadar basite indirgemiş durumdalar biz red ettik gerisine karışmayız diyorlar.böyle bir şirketin zihneyeti insanları bıktırıp yıldırıp para ödememekten başka nedir sizlere soruyorum.Kurumsallık yok,müşteri memnuniyetinden bi haberler bu kaza ile ilgili ne bir yazılı beyanda bulundum nede başka bir beyanım var hangi beyana göre red edilmiş merak ediyorum.ayın 27 sinde yani yaklasık 25 gün önce başka bir şikayet sitesine yazdıgım şikayetin altına klasik müşterimizle temas kuracagız dedikleri halde hala bir cevap yok bu kadar vurdumduymazlık başka hangi hizmet sektöründe vardır

sizlere soruyorum kasko yaptırırken şirketlerin kaç yıllık olduguna bakmayın 310 yıllık bir şirket ve bir yetkili müdür çıkıpta attıgım şikayet maillerine bile cevap veremiyor sonrada tv lerde milyon dolarlık bütçelerle boyboy reklam yaptırıyorlar bence siz önce poliçe ücretini ödeyen ve kaza sonrası arkasında durmadıgınız müşterilerinizin yapacagı reklama yatırım yapın çünkü olayları yaşayanlar gerçekleri biliyor ve yaşadıkları olayları anlatıyor ve burdaki gibi olayları yazıyor herangi bir aviva sigorta yetkilisi çıkıp bu sorularıma gerekçeleri ile cevap verirse sevinirim
Saygılarımla

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecüne etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER