4 Temmuz 2022, Pazartesi
spot_img

■ Mapfre Sigorta… Aracımın Hasarında


Tarih              : 2011-4-8
Adınız            : Murat
Soyadınız        : YILDIRIM
e-mail Adresiniz : yildirimmurat11@yahoo.com
Poliçeniz         : MAPFRE / GENEL SİGORTA
Şikayet Detayı :
05.03.2011 günü meydana gelen maddi hasarlı trafik kazası sonucu 8/8 haklı bulunmam sebebiyle karşı tarafın sigortasının anlaşmalı olduğu kaporta, boya servisine aracımı bıraktım ve exper tarafından hasar tespiti yapılarak onaylanan yedek parçaları beklemeye başladık. Yedek parçalardan ön panjur tedarikçinin elinde orjinal olarak bulunduğu halde, aracım 10 yaşından büyük olduğu gerekçesiyle experin ancak muadil parçaya onay verdiğini, bu sebeple muadil parça beklediklerini ve bulamadıklarını bildirmişler. Araç hazır olduğu halde halen (33 gündür)ön panjur bekliyoruz ve aracımı kullanamamaktan ailece mağduriyet yaşıyoruz. Yokmudur bunun belli bir teslim süresi? Tesadüf bu ki, bulunduğum ilçede karşı tarafla aynı genel sigortayı aynı acenteden yaptırmışız.
MAPFRE GENEL SİGORTA. Ama bu iş bitince ilk işim zeyilnameyle iptal ettirmek olacak.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecüne etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER