5 Temmuz 2022, Salı
spot_img

■ Mapfre Sigorta…Sağlık Poliçemde


Tarih              : 2010-11-12
Adınız              : adnan
Soyadınız         : yılmaz
e-mail Adresiniz : adnan.yilmaz@turkcell.com.tr
Poliçeniz          : 020251723400374144
Şikayet Detayı  :
Sayın İlgili, Mapfre Genel Yaşam eşimin geçirmiş olduğu tedavi nedeni ile “Hastanemizden almış olduğumuz operasyonun sağlık nedenleriyle yapıldığına dair rapora rağmen” hem test hem de operasyon ile ilgili masrafları karşılayamayacağını söylemektedir.

Bazı bedelleri o anda içinde bulunduğumuz durumda, daha fazla uğraşmamak ve Genel Yaşamın “kronikleşen” bunaltıcı tavrından sıkıldığım için tarafımdan karşıladım. Fakat artık doktor muayenesi dışında tüm konularda sürekli aynı sıkıntıyı yaşamaya başladım.
Ne zaman “zor durumdayken belki kabul ettiririz” zihniyeti ile red süreci yaşasak telefona sarılarak şikayet ile problemleri halletmek durumunda bırakılıyoruz. İşin ilginci geçen sene başında aynı kapsamdaki diğer bir operasyon karşılanmıştı.

Hatta Genel Yaşamı aradığımızda telefonda Müşteri Temsilcisinin olmadığı saatte danıştığımız bir doktor tarafından da bu durum ile ilgili olumlu dönüş olması gerektiğine dair bir yorum bile aldık. Bizim bedelinin tamamını kendimizin karşıladığı başka bir tedavi nedeni ile Genel yaşamın diğer bir “sağlık” problemini kapsama almaması gibi bir hakkı olamaz. Müşteri memnuniyeti yerine kar odağını ön planda tutan kurumlarla çalışılmasının yeniden değerlendirilmesi gerektiğini düşünmekteyim.

Yıllardır özel sigorta kullanan bir kişi olarak Genel sigorta ile çalışmayı düşünen tüm kurum ve bireylere kararlarını tekrar değerlendirmeleri yönünde tavsiyede bulunuyorum. özellikle Mafre ile birleştikten sonra masrafları ödememeye yönelik çok fazla oyun içinde buluyorum bu firmayı.

Hakkımı Tüketici mahkemelerinde, ve basında ayrıca arayacağım. konuyla ilgili yardım ve yönlendirmelerinizi rica ederim.
Teşekkürler,iyi çalışmalar.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecüne etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER