1 Temmuz 2022, Cuma
spot_img

■ Ray Sigorta… Aracımın Hasarı

———————————————————–
Ray Sigorta Çözümlenme cevabı
———————————————————–

Sayın Yetkili,
Konu hakkında ilgili departmanımız tarafından müşterimize gerekli açıklamalar yapılmıştır.

Ray Sigorta A.Ş.
Müşteri Memnuniyet Merkezi
(212) 444 4 729

———————————————————–
Ray Sigorta iletişim cevabı
———————————————————–

Sayın Yetkili,
Müşterimizin konu ile ilgili şikayeti daha önceden farklı kanallardan firmamıza ulaşmış olup konu hakkında ilgili departmanımıza gerekli bildirimler yapılmıştır.
Çözüm konusunda müşterimiz ile en kısa sürede iletişim kurulacaktır.
Ray Sigorta A.Ş.
Müşteri Memnuniyet Merkezi
(212) 444 4 729

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Ray sigorta müşterisi şikayet bildirimi
Sayın Ray Sigorta yetkilisi,
www.sigortasikayeti.com  adresine sigortalı Ali Güven tarafından bildirilen şikayet formunun tarafınızdan incelenmesini, sitemizde yayınlarak çözümlenmiş şikayet olarak kayda eklenilmesi ve geri bildirim sürecinin devamı için çözümleme cevap mailinizi tarafımıza bildirmenizi rica ederiz
www.sigortasikayeti.com
———————————————————–
ŞİKAYET DETAY BİLGİSİ AŞAĞIDADIR
———————————————————–
Tarih               : 2010-10-15
Adınız              : Ali
Soyadınız          : Güven
e-mail Adresiniz : info@alsatek.net
Poliçeniz           : 32069591
Şikayet Detayı   :
Mikronal İç ve Dış Tic. Ltd. Şirketi’nin 32069591 poliçe nolu 35 ANN 30 plakalı bu yıl Temmuz ayında 0 km ARKAS otomotivden aldığımız aracı 09.09.2010 tarihinde trafik kazası neticesinde takla atarak ağır hasar aldı.

Aracı eşim kullanıyordu ve aracın içinde 1 yaşındaki kızım vardı. Çok şükür onların sağlıkları ile ilgili bir problem yaşamadık. Fakat aracımız takla attı ve çok ciddi hasar aldı. ARKAS aracılığı ile aldığımız aracı yine ARKAS otomotiv servisine çektirdik.

Tüm evraklar eksper raporları hepsi sunuldu. 27.09.2010 tarihinde RAY sigorta müşteri hizmetlerini telefonla birkaç kez aradık. Müşteri hizmetleri tarafından aracımızın pert olduğu söylendi. Bilgiyi doğrulayabilmek için tekrar birkaç kez aradık sorduk. Bilgiyi teyit ettirdik.

Daha sonra 06.10.2010 tarihinde Ray sigortadan bir yetkili aradı ve aracı tamir ettireceklerini söyledi. Önce pert denilen aracın daha sonra tamir ettirilmek istenmesi bizde endişe yarattı. Biz bu araca güvenle nasıl binip kullanırız? Tamir ettirilmesini istemediğimizi söyledik. Daha sonra bize Ray sigorta 14.600 TL ye aracı alacak müşteri bulduk size de 20.000 TL verelim mutabık olalım dediler.

Aracımızın kasko bedeli 39.500 TL ve aradaki fark 5000 TL bizim için çok büyük bir rakam. ARKAS servisi bu aracı 21.200 TL ye tamir edebileceğini söyledi. Biz halen tamir ettirilmesini istemiyoruz çünkü önce pert denilen bir aracı tamir ettirip güvenle kullanabilecek miyiz emin olamıyoruz. RAY sigorta yetkililerine söylemek istediğim şu ki ARKAS otomotive 21.200 TL vermeyi kabul eden sigorta şirketiniz bize 20.000 TL vermeyi uygun buluyor.

Bu durumdan bile bir menfaat sağlamaya çalışmak ne kadar doğru? Araç sizin olsa sigortanın bu teklifini kabul eder miydiniz ? Araç sizin olsaydı siz kendi çocuğunuzu, eşinizi böyle bir durumda bu araca güvenle bindirebilir miydiniz ?

Biz bu araçla tamirden sonra kaza geçirsek bu tamir ettirme kararını alan insanların vicdanı rahat olacak mı? Konuyla ilgili yardımlarınızı istirham ediyoruz.

Ali
MIKRONAL

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecüne etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER