29 Haziran 2022, Çarşamba
spot_img

■ Ray Sigorta…Kaskomdasorunum


—————————————-
RAY SİGORTA ÇÖZÜMLENME MESAJI
—————————————-
Sayın Yetkili,

Konu hakkında ilgili departmanımız tarafından müşterimize gerekli açıklamalar yapılmıştır.

Ray Sigorta A.Ş.
Müşteri Memnuniyet Merkezi

—————————————-
ŞİKAYET DEAYI
—————————————-
Tarih                 : 2010-12-22
Adınız                : SERPİL
Soyadınız           : DOĞAN
e-mail Adresiniz   : serpild74@hotmail.com
Poliçeniz            : 31659134
Şikayet Detayı    :
2009 yılının şubat ayında 2. elden bir araç satın aldım.

RAY sigorta tarafından kasko yapdım. 2010 yılında kaskoyu yeniledim ve hasarsızlık indirimide aldım08.11.2010 tarihinde kaza yapdım %50 kusurlu bulundum.

araç 2007 yılında pert olmuş bu sebepden dolayı ray sigorta hasarımı ödemiyor.

Eğer kasko hasarımı ödemiyorsa hasarlı pertli araça niye kasko yapıyor

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecüne etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER