3 Temmuz 2022, Pazar
spot_img

■ Ray Sigorta … Poliçe iptali sorunu

Ray Sigorta Müşteri Memnuniyet Merkezi’nin cevabı

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
RAY SİGORTA ÇÖZÜMLENME YANITI
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

Sayın Yetkili,                                                                            04.10.2010
Konu hakkında ilgili departmanımız tarafından müşterimize gerekli açıklamalar yapılmıştır.

Ray Sigorta A.Ş.
Müşteri Memnuniyet Merkezi

(212) 444 4 729

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
ŞİKAYET DETAYI
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

Tarih : 2010-09-20
Adınız : MEHMET ALİ
Soyadınız : BAŞ
e-mail Adresiniz : Mehmetalibas@gmail.com
Poliçeniz : 31325544
Şikayet Detayı :
Ray sigortada trafik sig.poliçesi yaptırdım. Sigortanın bitim tarihi 08.10.2010 ben aracımı 10.04.2010 tarihinde sattım.

Satış sözleşmesini broker firmaya gönderdim 5 ay broker firma sözleşmeyi sgorta sirketine bidirdiğini ifade etti sigorta şirketiyle görüştüm iptalin gerçekleştiğini bildirmelerine rahmen 3 aydır iade işlemi yapılmadı yardımınızı rica ediyorum yasal açından nereye şikayette bulunabilirim.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecüne etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

2 YORUMLAR

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER