22 Eylül 2021, Çarşamba
spot_img

■AxaSigorta…KaskoPoliçemde

———————————
ÇÖZÜMLENME MESAJI
———————————
Sayın İlgili,

 

Şikayete ilişkin yanıtımız bilgilerinize sunulmuştur. Saygılarımızla,

Sitenize Sn. DEMİROĞLU tarafından yönlendirilen başvuruya ilişkin değerlendirme yapılmıştır. Öncelikle maluliyet taleplerine ilişkin tüm diğer dosyalarda olduğu gibi maluliyet raporundaki özür oranlarının ilgili trafik kazasına bağlı olarak gelişip gelişmediği veya hangi oranda trafik kazasından dolayı meydana geldiği değerlendirmesinin yapılabilmesi için maluliyet raporunu veren ve tedavisinin yapıldığı hastaneden tedaviye, tıbbi sürece ilişkin bilgi ve belgeler talep edilebilmektedir. İlgili belgeler ışığında medikal değerlendirmenin yanı sıra gerek görüldüğünde ise özürlülük yönetmeliği çerçevesinde itiraz prosedürü işletilerek gerçek hasar ödeme prensibi uygulanabilmektedir. Konu dosyada da inceleme ve değerlendirme sürecinin tamamlanması ile dosyanın aktüere gönderilerek hasar tazminat bedelinin tespit edildiğini ve 12.03.2015 tarihinde ödeme yapılacağı hususunu bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla,

AXA SİGORTA A.Ş.

Müşteri Hizmetleri Departmanı

—————————————-

AxaSigorta Müşterisi Tülin Demiroğlunun şikayet bildirimidir

Axa Sigorta müşterisi Tülin Demiroğlunun bildirimi aşağıda dikkatinize sunulmuştur.

İncelemeleriniz sonrası çözümlenme mesajınızı iletmenizi rica ederim.

Sigortamedia
———————————

 Şikayet bildirimi

Adınız Soyadınız : Tülin Demiroğlu
Tarih:08-03-2015
Mail adresiniz: olgu_olgu85@hotmail.com

Sigorta Şirketiniz ve Poliçe Numaranız: AXA Sigorta

Tarih: AXA Sigorta
Şikayet Mesajınız: 2012 yılında AXA Sigortalı 4 aracın karıştığı kazada, 4.araç içerisindeydim. Başımdan aldığım darbe ile omurgamda 3 kırık meydana geldi, omurgam yamuldu, boynum düzleşti,1 yılda 2 kere ameliyat oldum. Tedavi sürecinde bırakın AXA Sigortanın sorumluluğunu yerine getirmeyi başvurumu bile kabul etmediler. 01.07.2014 tarihinde resmen başvurumu yaptım. Axa Sigorta sürekli malul kalmış birine ödeme yapmamak için süreci sürekli uzatıyor. 2918 no.lu Karayolları Trafik Kanunu’na göre 8 iş gününde ödeme yapması gereken Axa Sigorta, kanunu hiçe alan, şeffaflıktan uzak, süreci lehine uzatan bir politika izliyor ve ödeme yapmıyor. Zaten kazada sağlığını kaybeden malule bir darbe de Axa Sigorta’dan geliyor.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER