5 Temmuz 2022, Salı
spot_img

■GroupamaSigorta…Poliçemde Sorunum


– – – – – – – – – – – – –
ÇÖZÜMLENME MESAJI
– – – – – – – – – – –
Sigortalımızın talebi karşılanmış olup,kendilerine konu ile ilgili geri bildirimde bulunulmuştur.

Saygılarımızla

Groupama Sigorta A.Ş.
Müşteri Hizmetleri

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –  – – – – – – –

Groupama Sigorta müşterisi Yusuf Koca nın şikayet bildirimidir

Sayın Groupama Sigorta yetkilileri
Groupama Sigorta müşterisi yusuf İncekocanin şikayet bildirimi aşağıda belirtilmiştir.Konu ile ilgili çözümlenme mesajınızı tarafımıza iletmenizi rica ederiz

Saygılarımla bilgilerinize sunarım.

Sigortamedia
– – – – – – – – – – – – –
ŞİKAYET BİLDİRİMİ
– – – – – – – – – – –

 

Tarih                    : 2013-7-24
Adınız                 : YUSUF
Soyadınız            : İNCEKOCA
e-mail Adresiniz : yusufincekoca@hotmail.com
Poliçeniz : 06GS981
Şikayet Detayı : MERHABALAR. GROUPAMA SİGORTA ŞİRKETİ HAZİRAN 2013 TARAİHİNDE SATMIŞ OLDUĞUM ARACIMIN KASKO ÜCRETİNİN KALAN KISMINI BİR TÜRLÜ ÖDEMEK İSTEMİYOR. GÖRÜŞMELERİMDEN SONUÇ ALAMADIM. BUGÜN YARIN DİYEREK OYALADIKLARINI DÜŞÜNÜYORUM. TEŞEKKÜRLER.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER