4 Temmuz 2022, Pazartesi
spot_img

■Zurich Sigorta Tekno kaskomda


Tarih               : 2010-12-8
Adınız              : Ferdi
Soyadınız          : Turan
e-mail Adresiniz : duogs@hotmail.com
Poliçeniz           : zurich sigorta (Teknokask)  – 32941 Dosya
Şikayet Detayı  :
Teknokask tarafından sigortalanan istanbul bilişim aş den aldığım Toshiba Sattelite P505 marka model bilgisayarımı hasarından ötürü 27 temmuzda teslim ettim.

O günden bu yana Laptobum tamir olup gelmedi, her aradığımda ayrı bahanelerle, sürekli olarak bekletiliyorum. Hasarı ödemeyeceklerini söylemiyorlar fakat hasarı onarması gereken firma bir ay daha parça çin beklemem gerektiğini söylüyor. Bu bilgisayarı imal etmek 1 yılmı sürüyorda bir parçası için 1 ay bekletiliyorum tabi ondan önceki 3 ayı saymazsak. Bu durumdan fazlasıyla şikayetçiyim, ve mağdurum.

Durumu yargıya aktarmadan bir çözüm bulunmasını istiyorum. Satıcı ve tamirci firma olan İstanbul Bilişim ve tenokask, yargı yoluan gerek kalmadığını 10 gün içerisinde tamirin biteceğini söylediği halde kaç 10 gün geçtiğini ben bile sayamıyorum. Laptobun garantisi orada bitecek ve sadece 3 ay kullanabildim. Bumudur müşteri memnuniyeti anlayışınız, bumudur ilkeli çalışmanız, müşterinin parasını alıp sonra çileden çıkarmakmı vizyonunuz?

Biri lütfen beni bigilendirsin. Herkes bilgilensin. Teşekkürler.

Dosya numarası 32941 –

Mağdur Ferdi Turan.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecüne etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER