16 Ekim 2021, Cumartesi
spot_img

Anadolu Hayat Emeklilik 4. kez “Müşteri Markası” seçildi

Anadolu Hayat Emeklilik, müşteri deneyimi alanında bireysel emeklilik sektörünün “Müşteri Markası” seçildi.

Marketing Türkiye ve AKADEMETRE’nin birlikte düzenlediği, A.L.F.A Awards 2021‘de sahiplerini buldu. Anadolu Hayat Emeklilik, müşteri deneyimi alanında hayata geçirdiği başarılı çalışmalarıyla bireysel emeklilik sektörünün “Müşteri Markası” seçildi. Anadolu Hayat Emeklilik, 2015 yılından bu yana düzenlenen A.L.F.A Awards’ta dördüncü kez bu ödüle layık görüldü.

Aldıkları ödülden dolayı memnuniyetini dile getiren Anadolu Hayat Emeklilik Genel Müdürü Yılmaz Ertürk, “Faaliyetlerimizi müşteri deneyimini mükemmelleştirme ve dijitalleşme odağında sürdürüyoruz.  Pandemi gibi zorlu koşulların yaşandığı bir dönemde de değişen müşteri ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak yeni ürün ve hizmetleri müşterilerimizin kullanımına sunmaya devam ettik. Teknolojik altyapımıza yaptığımız yatırımlarla müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmak için dijital kanallara ve mobil uygulamalara ağırlık verdik. Bu çabalarımızın ödülle karşılık bulmasından ve müşteri odaklı yaklaşımımızla böyle değerli bir ödüle layık görülmemizden son derece memnuniyet duyuyoruz” diye konuştu.

57 kategoride en iyi deneyimi yaşatan markalar

A.L.F.A Awards’ta halk jürisi tarafından bu yıl 57 kategoride deneyimi en iyi yaşatan markalar “Müşteri Markası” seçilerek ödüllendirildi. A.L.F.A Awards 2021‘de kazananlar AKADEMETRE’nin uluslararası standartlarla oluşturduğu kapsamlı ve özgün metodolojisiyle belirlendi. Araştırma kapsamında Türkiye genelinde 12 ilde bin 200 kişiyle yüz yüze görüşmeler gerçekleştirildi.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER