25 Nisan 2024, Perşembe
spot_img

Anadolu Sigorta ‘Juno’ ile gençleri kazanacak

Dijital sigortacılık yatırımlarına odaklanan Anadolu Sigorta’dan yeni bir marka doğuyor: Juno… Yeni nesil dijital sigortacılık markası olarak lanse edilecek olan Juno, gençlerin dilinden konuşarak “Senin için değerli ne varsa ben korurum. O iş Juno’da” diyecek.

SİGORTAMEDYA ÖZEL

Anadolu Sigorta’yı, yeni bir markanın heyecanı sardı… Dijital sigortacılıkta ‘yepyeni bir deneyim’ vaadiyle yola çıkan Anadolu Sigorta, yeni markası Juno’yu hayata geçirdi. Anadolu Sigorta’nın yeni nesil dijital sigortacılık markası olarak lanse ettiği Juno’nun, hedef kitlesi ise dijital dünyada söz sahibi olan gençler.

Juno, geçtiğimiz hafta itibarıyla Apple ve Google aplikasyonları arasında yerini aldı. Sigortacılık terimlerinin minimum seviyede kullanıldığı, samimi bir dille hedef kitlesine seslenen Juno’nun ilk ürünü de ‘Kırılır Mırılır’ adıyla cep telefonu sigortası oldu. Önümüzdeki günlerde ise ‘Patisine Sağlık’ ve ‘Canım Kendim’ ürünleri devreye girecek.

“Küçük puntoları sevmiyoruz”

Değişen dünyaya uyum sağlamak için inovatif çözümlere önem veren Anadolu Sigorta’nın yeni nesil dijital sigortacılık markası Juno’da klasik sigortacılık terimleri mimimum seviyede kullanılıyor. Sigorta ürünleri samimi bir dille tanılıyor. Dijitale yatkın yeni nesle hitap eden Juno, kullanım kolaylığı ve eğlenceli tasarımı ile dikkat çekiyor. Juno’da tüm iş süreçleri uçtan uca dijital ortamda gerçekleşecek. Yeni uygulamanın tanıtımı şöyle yapılıyor: “Cep telefonundan evcil hayvanına senin için değerli ne varsa Juno ile koruyabilirsin. Juno’da her detay aşırı netttir. Küçük puntolu yazıları biz de hiç sevmiyoruz. Juno’yu aylık olarak öder, istediğin zaman iptal edebilir veya yeniden başlatabilirsin.”

“Sen rahat ol, hayatını yaşa”

Juno’nun ilk ürünü olanKırılır Mırılır’ ile telefon ekranları mobil uygulama üzerinden sigortalanabiliyor. “Sen rahat ol, hayatını yaşa. Telefonunun başına bir şey gelirse o iş Juno’da” sloganı ile tanıtılan ‘Kırılır Mırılır’ ürünü ile telefonla ilgili tüm işlemler uygulamadan takip edebiliyor. Dünyada her yıl ortalama 80 milyon telefonun çalınıyor, kayboluyor ya da hasar görüyor olmasından dolayı ‘Kırılır Mırılır’ sigortasının önemli olduğunu vurgulayan Juno’da ayda 11 TL’den başlayan fiyatlarla telefon ekranları güvence altına alınabiliyor.

Juno’da çok farklı ürünler olacak

Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Levent Sönmez, uygulamanın ilk etapta İstanbul’da tüm bölgelerde hizmet vereceğini, önümüzdeki dönemde ise tüm Türkiye’ye yayılacağını açıklıyor. “Anadolu Sigorta olarak araştırmalarımız ve gözlemlerimiz, sigorta ürünlerinin 18-35 yaş arası tüketicilere çok fazla hitap etmediğini gösteriyor. Bu ihtiyaçtan yola çıkarak, Juno ile bu kitlenin de önceliklerine odaklandık” diyen Sönmez, şu açıklamayı yapıyor: “Kullanılan iletişim dilinden, özel kurye hizmetine kadar mükemmel müşteri deneyimini ve güçlü teknolojik alt yapıyı sunma hedefiyle yola çıktık. Juno, sadece cep telefonu ekran kırılmasına karşı koruma hizmetiyle sınırlı kalmayacak, önümüzdeki günlerde evcil hayvanlar, insan sağlığı ve klasik sigortacılıktan çok farklı, ezber bozan diğer servisler ile de  zenginleştirmeye devam edeceğiz.”

Juno, gençleri sigorta ile tanıştıracak

Bu servisin Anadolu Sigorta içinde ayrı bir StartUp gibi konumlandığını belirten Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Abacı ise “Gelişimin ve dijitalleşmenin sonu yok.. “juno”, bizim için sigortacılık tecrübemizi genç nesile aktarmada güzel bir uygulama fırsatı oldu ”dedi.

Juno neler yapıyor?

  • Juno’nun ilk sigorta servisi “Kırılır Mırılır”, kullanıcıların cep telefonlarını, uygulama üzerinden kolaylıkla gerçekleştirebilecekleri yaklaşık 1 dakika süren interaktif test sonucunda, ekran kırılmalarına karşı çok uygun ücretlerle güvence altına almalarını sağlıyor.
  • Hasar bildirimleri Juno çağrı merkezine ulaşılarak ve tamamen dijital ortamda yapılabiliyor.
  • Özel bir kurye tarafından, aynı gün içinde kullanıcının bulunduğu konuma gelinerek arızalı telefon alınıyor.
  • Ekran ve kapsam dahilindeki tüm parçaları orijinalleriyle değiştirilerek tamir edildikten sonra, kullanıcıya yine istediği konumda teslim ediliyor.
  • İkinci el cihazları da sigortalayan uygulama sayesinde, cihazın sigortalanabilirliği; kullanıcı poliçe ödemesini yapmadan önce, cihaz ekranının hasar durumunu tespit eden altyapı sayesinde belli olduğu için, vakit kayıpları da önlenmiş oluyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER