26 Temmuz 2021, Pazartesi
spot_img

Anadolu Sigorta’ya ödül yağmuru

Anadolu Sigorta’ya ödüller adeta yağmur gibi yağdı. Şirket, IDC Türkiye CIO Ödülleri’nde 7 kategoride 3 birincilik; 7 adet de ikincilik ödülü kazandı. Anadolu Sigorta, elde ettiği bu başarıyla IDC Türkiye CIO Ödülleri’nin en fazla ödül kazanan şirketi oldu.

Anadolu Sigorta, gerçekleştirdiği projeleri ödüllerle taçlandırmaya devam ediyor. Şirket, bilgi teknolojileri liderlerinin fark yaratan yenilikçi dijital uygulamalarını ödüllendiren IDC Türkiye CIO Ödülleri’nde; 7 kategoride 10 ödül kazandı. Anadolu Sigorta, elde ettiği bu başarıyla IDC Türkiye CIO Ödülleri’nin bu yılki yarışmasına katılan 64 şirket ve 258 proje arasında, en fazla ödül kazanan şirket oldu.

ASLI.AI projesiyle İnovasyon, Juno platformuyla Müşteri Deneyimi ve Biz Bize platformu ile İşin Geleceği-Çalışma Tesisleri kategorilerinde birincilik ödülü alan Anadolu Sigorta; Metal Yakalı AS’lı projesiyle Müşteri Deneyimi; Biz Bize platformu ile İşin Geleceği-Çalışan Deneyimi; ASLI. AI projesiyle İşin Geleceği-Otomasyon, Metal Yakalı AS’lı Chatbot projesiyle İşin Geleceği-Otomasyon; AS’lı Yapay Zeka ile Poliçe Karşılaştırma projesiyle İşin Geleceği-İnsan ve Makine İş Birliği; ASLI. AI projesiyle İşin Geleceği-insan ve Makine İş Birliği kategorilerinde ikincilik ödülüne layık görüldü.

Ürettiğimiz dijital fikirleri tüm hızıyla hayata geçiriyoruz

Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Abacı

Anadolu Sigorta olarak dünyanın en saygın ödül organizasyonlarından biri olan IDC Türkiye CIO Ödülleri’nde; 7 kategoride 10 ayrı ödüle sahip olmaktan dolayı büyük bir mutluluk ve gurur duyduklarını açıklayan; Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Abacı; “Dijital dönüşüme uzun yıllardır yatırım yapıyor ve ürettiğimiz dijital fikirleri tüm hızıyla hayata geçiriyoruz. 2020 yılı Nisan ayında görüntü işleme ve derin öğrenme tekniklerini kullanarak görüntüden hasar tahmin hizmeti veren https://asli.ai/ web sayfamızı açtık. Böylece pek çok kullanıcı metal yakalı çalışanımız AS’lıya internet üzerinden ulaşarak hasar tespitlerini online yapabilme imkânı buldu” dedi.

Ezber bozan diğer servisler

Abacı, “Özellikle içinde bulunduğumuz pandemi süreci sebebiyle de geliştirdiğimiz bu uygulamaya talebin çok yoğun olduğunu gördük. 80 milyondan fazla ekran sorgusu yapabilen AS’lı, 400 kişinin yapacağı iş büyüklüğünü tek başına gerçekleştirdi. Yine geçtiğimiz yıl hayata geçirdiğimiz Juno uygulamamız ile; cep telefonu ekran kırılmasına karşı koruma hizmeti sunmaya başladık. Mobil uygulamamızı önümüzdeki günlerde evcil hayvanlar; insan sağlığı ve klasik sigortacılıktan çok farklı, ezber bozan diğer servisler ile de zenginleştireceğiz” dedi.

Pandemi sürecinde sigortalıların hayatını kolaylaştıran uygulamalar sunmanın yanı sıra; şirket çalışanlarına özel uygulamalar geliştirdiklerinin de altını çizen Abacı; ödüle layık görülen Biz Bize mobil platformunu bu amaçla geliştirdiklerini söyledi. Bu platformun çalışanları için ortak bir buluşma noktası yarattığını belirten Abacı; “Biz Bize uygulamasının kurum içi iletişimlerini güçlendirdiğini ve çalışanlar arasındaki sinerjiyi artırdığını” sözlerine ekledi.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER