3 Temmuz 2022, Pazar
spot_img

AUTO KING, 12. Franchise Eğitim Toplantısı için Çeşme’deydi

autoking_2014_

AUTO KING, bu yıl Çeşme’de düzenlediği 12’nci Franchise Eğitim Toplantısı’nda Franchisee’lerine hem eğitimler verdi hem de keyifli anlar yaşattı. AUTO KING, 14’üncü yaşını 177 kişinin katıldığı Franchise Toplantısı’nda kutladı.

HAYATIMIZ SİGORTALI / ÖZEL HABER

AUTO KING’in geleneksel Franchise Eğitim Toplantıları’nın 12’ncisi, İzmir Çeşme’de 13-15 Haziran 2014 tarihleri arasında gerçekleşti. AUTO KING Türkiye, Yunanistan, Rusya Federasyonu ve KKTC’den gelen misafirleri, sigorta şirketlerinden gözlemciler ve yurtdışı stratejik iş ortaklarından 177 kişinin katılımıyla düzenlenen toplantıda, AUTO KING’in 14’üncü yaş günü de kutlandı. Misafirler, bir yandan Franchise Toplantsı’nda eğitim aldı, bir yandan da Çeşme ve Alaçatı’yı gezerek stres atma fırsatı yakaladılar.

fazil yucetin
AUTO KING Genel Müdürü Fazıl Yücetin

2014’ün gündem maddesini oluşturan “Kaynak Yönetimi ve Sürdürülebilir Kârlılık” konulu Franchise Eğitim Toplantısı’nın açılış konuşması AUTO KING Genel Müdürü Fazıl Yücetin tarafından yapıldı. Yücetin’in yeni B2B ve B2C projelerinden bahsettiği konuşmasını katılımcılar ilgiyle takip etti. Yücetin, konuşmasında ayrıca kısa bir 2013 değerlendirmesi ile birlikte, AUTO KING’in 2014 yılı hedeflerini ve beş yıllık stratejisini anlattı. Sunumlarında AUTO KING markasının değerini aktaran Yücetin, değişebilecek pazar dinamiklerine uyumunun sağlanması gerektiğine dikkat çekti.

Her daim yeni projeler olacak

Yücetin, açılış konuşmasının ardından yaptığı sunumlarda her daim yeni projeler ve yeniliklerle sektöre avantajlar getirmeye devam edeceklerini söylerken, AUTO KING’in her zaman yenilikçi, teknolojiyi yakından takip eden, sigorta şirketleri ve sektörün beklentilerine cevap verecek projeleri ortaya koyan bir marka olacağını vurguladı. Yücetin, eğitime şeffaflığa, etik değerlere ve müşteri memnuniyetine verdikleri öneme de değinirken AUTO KING’in “Mini Onarım” , “Mobil Parça Onarımı” ile “Hasar Onarım Fabrikaları” hizmet konseptlerinin sürekli olarak geliştirilmesi için çalıştıklarının da altını çizdi.

Müşteri hizmet standartlarında farkındalık önemli

AUTO KING Yönetim Kurulu Üyesi Dilek Yücetin’in de bir eğitim sunumu yaptığı toplantı etkinliğinde, farkındalığın önemine değinildi. Sunumunda müşteri memnuniyetinden bahseden Yücetin, beklentilerin üzerinde hizmet ve hizmette kalitenin daha yükseğe çıkması için bin 500 kişilik AUTO KING ailesinin her bir ferdinin müşteri hizmet standartlarını ezbere bilmesinin önemine dikkat çekti.

AUTO KING Akademisi’nde yıl içindeki programlarda verilen düzenli eğitimlerle tüm AUTO KING servislerinde aynı dili konuştuklarını belirten Yücetin, müşteri hizmet standartları uygulamalarında farkındalığın önemine değindi. Yücetin, sunumu sırasında farkındalığın geliştirilmesi ile ilgili örneklere de yer verdi. Sektörde marka olmanın, sorumluluklarını çok daha fazla artırdığını kaydeden Yücetin, bu sorumluluğun gereklerini yerine getirmenin öncelikli hedefleri olduğunu da sözlerine ekledi.

08072014b“Kurum Kimliği ve Müşteri Hizmet Standartları” sunumunda kurum felsefesi, kurum davranışları ve kurum iletişiminin açılımını da yapan Yücetin, AUTO KING’in sektörde etik değerlerden asla ödün vermeyen, gelişim ve yeniliklerden vazgeçmeyen, araştırmacı, pazar dinamiklerine adapte olabilen şeffaf bir marka olarak yoluna devam edeceğinin altını çizdi.

Mükemmel hizmetin sırrı detaylı çalışma

AUTO KING Operasyon Müdürü Erkan Kıraç, “Mobil Parça Onarım Prosesi” sunumunda mükemmelliğin detaylarda gizli olduğunu, bu nedenle her detay üzerinde tek tek yoğunlaşmanın olmazsa olmaz olduğunu vurguladı. Teknik İşler ve Denetim Müdürü Murat Yazıcı ise “Sigorta Hasar Onarımı” ve “Mini Onarım” prosesleri ile ilgili kapsamlı bir sunum yaptı. AUTO KING Bilgi Teknolojileri sorumlusu İlter Tekin de sunumunda yeni geliştirilen programların tanıtımını yaptı.

AUTO KING servislerinde maliyet kontrolü ve finansal planlama konusunun da değerlendirildiği toplantıda Türk Standartları Enstitüsü (TSE) Baş Tetkikçisi ve yazar Hidayet Şahin, “Müşteri Memnuniyeti Ölçümü, Mükemmelliğe Doğru Değer Yönetimi” konulu sunumunda AUTO KING’in kalite yönetim sistemi konusuna verdiği değer ve uygulamalarını büyük takdirle karşıladıklarını dile getirdi.

Tavla Şampiyonası ile stres atıldı

Katılımcılar, Cuma akşamı Alaçatı’yı gezerek stres atarken, yoğun eğitim öncesinde Alaçatı’nın ünlü sakızlı dondurmasını ve sakızlı kahvesini denediler. Tavla şampiyonası düzenleyen katılımcılar, AUTO KING ailesi için geleneksel hale gelen kahve ve tavla keyfinde, güzel havanın da etkisiyle gece yarısına kadar birlikte vakit geçirdiler.

08072014c

Gala Gecesi heyecanlı bekleyişlere sahne oldu

14 Haziran’da düzenlenen Gala Gecesi’nde 7 kategoride kurumsal ve 9 kategoride bireysel ödüller dağıtıldı. Ödüller verilirken katılımcıların heyecanı doruktaydı. Bireysel ödüller teatral gösteriyle sunulurken kurumsal ödüllerde 2013 yılının “En Yüksek Müşteri Memnuniyeti” ödülünü AUTO KING Antalya kazandı. 5000 araç altı “En Yüksek Müşteri Memnuniyeti” kategorisinde ise Karadeniz Ereğli servis merkezi ödüle layık görüldü. “En Hızlı Mini Onarım Araç Teslimatı” ödülünü Erzurum kazanırken, “En Yüksek Genel Performans” ödülü AUTO KING İstanbul-Maltepe servis merkezinin oldu. Ödüllerin ardından katılımcılar, AUTO KING’in 14’üncü yaşını pasta keserek kutladı.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER