19 Nisan 2024, Cuma
spot_img

Axa Sigorta Sağlığım Tamam reklamı ile dikkat çekiyor

Axa Sigorta Tamamlayıcı Sağlık Sigortası kapsamındaki “Sağlığım Tamam” ürünü ile ilgili bir reklam kampanyası düzenledi. Faaliyet gösterdiği her alanda tüketicinin faydasına ürünler geliştirmeyi hedefleyen şirket, kampanyada “SGK’lılar özel hastane masraflarını gözünüzde büyütmeyin, Axa Sigorta Sağlığım Tamam poliçesi ile SGK’lının yanında” mesajını veriyor.

AXA SİGORTA Başkan ve İcra Kurulu Üyesi (Bireysel Teknik, Sağlık, Hasar ve Hukuk) Ali Erlat

Axa Sigorta, sağlık hizmetlerini SGK anlaşmalı özel hastanelerde almayı tercih eden sigortalılar için Tamamlayıcı Sağlık Sigortası ürünü “Sağlığım Tamam”ı geçtiğimiz aylarda piyasaya sunmuştu. Axa Sigorta, düzenlediği reklam kampanyası ile sigortalıların SGK anlaşmalı özel hastanelerde alacağı hizmetler için ortaya çıkan fark ücretlerini kapsayan Tamamlayacı Sağlık Sigortası’nı geniş kapsamı ve cazip fiyatları ile tüketicilerle buluşturduğunun altını çiziyor.

Tüketicilerin büyük ilgisini çeken reklamda, Sağlığım Tamam ürünü, diğer sağlık sigortalarına göre çok daha uygun fiyatları ile öne çıkıyor. Axa Sigorta’nın Tamamlayıcı Sağlık Sigortası’nı yaptırmak için herhangi bir başvuru formu gerekmiyor, 55 yaş altındaki kişiler birkaç dakika içerisinde poliçelerini acenteler veya web sitesi üzerinden acente seçerek online olarak satın alabiliyor. Ürün, aynı zamanda çalışanlarına grup sağlık sigortası desteği sağlamak isteyen işverenlere de hızlı ve hesaplı çözümler üretebiliyor.

Axa Sigorta Başkan ve İcra Kurulu Üyesi (Bireysel Teknik, Sağlık, Hasar ve Hukuk) Ali Erlat, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Tamamlayıcı Sağlık Sigortası ürünü, SGK ve Axa Sigorta ile anlaşması olan her sağlık kurumunda geçerli olabileceği için sigortalının önüne çok sayıda alternatif sunuyor” diye belirtirken “Axa Sigorta olarak Sağlığım Tamam ürünüyle ilgili şu anda tüm Türkiye’de 360’tan fazla özel sağlık kuruluşu ile bu konuda anlaşmış bulunuyoruz ve bu sayı sürekli olarak artıyor. Tahminlerimize göre, bu segmentteki ürünler iyi bir tanıtımla sektöre 10 milyon yeni sigortalı kazandırabilecek bir potansiyele sahip”  dedi.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER