19 Nisan 2024, Cuma
spot_img

AXA’dan, Bursa acentelerine ziyaret

Düzenli olarak acentelerini ziyaret eden Axa Sigorta, bölgesel ziyaretlerine bir yenisini daha ekleyerek Bursa’daki acenteleri ile bir araya geldi.

Axa Sigorta, düzenli olarak gerçekleştirdiği acente ziyaretlerini sürdürüyor. Türkiye’de 2.600’den fazla acentesi olan Axa Sigorta, Marmara Bölgesi’ndeki toplam 262 acentesi ile bölge halkına hizmet sunuyor. Bölge ziyaretleriyle müşterilerinin yanı sıra acentelerinin de çözüm ortağı olarak sektörün sürdürülebilirliğine ve acentelerinin gelişimine katkı sağlamayı amaçlayan şirket bölge ziyaretlerinden aldığı geri dönüşlerle acentelerin etkin ve verimli çalışması için gerekli önlemleri hayata geçiriyor.

2022 stratejileri konuşuldu

Acente ziyaretleri kapsamında Axa Sigorta CEO’su Yavuz Ölken,Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan, Hayat ve Emeklilik Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Olgun Küntay öncülüğünde Bursa acentelerine yapılan ziyaretlerde acentelerle birlikte 2021 yılı değerlendirilirken 2022’deki şirket stratejileri üzerine acentelerin görüş ve önerileri de alındı.

26 Nisan’da Yavuz Ölken’inBursa Sigorta’ya, Firuzan İşcan’ınise Reis Sigorta’ya yaptığı acente ziyaretinde sektör ve piyasa değerlendirmesi yapılmasının yanı sıra sigortacılığın geleceği ve acente portföy yönetiminde dijitalleşmenin önemiüzerinde duruldu.

BES ve hayat ürünleri değerlendirildi

Yavuz Ölken ve Firuzan İşcan, Marmarabirlik Kooperatifleri Genel Müdürlüğü ve üretim tesislerini de ziyaret ederek Marmarabirlik Kooperatifleri Genel Müdürü İsmail Acar ve Marmarabirlik Sigorta Aracılık Hizmetleri Müdürü Arif Yücel Ulukaya ile de görüştü. Yapılan görüşmelerde zeytin üretimi ve zeytin üreticilerinin sorunları ve sektörün genel durumu hakkında bilgi alındı.

Olgun Küntay’ın HM Kılıçoğlu Sigorta’ya ve Doğancan Sigorta’ya yaptığı ziyaretlerde ise AXA Sigorta’nın BES ve Hayat ürünleri değerlendirildi.

Acentelerde görüşleri sektöre yön veriyor

Axa Sigorta, CEO’su Yavuz Ölken Bursa’daki acente ziyaretleri hakkında yaptığı değerlendirmede “AXA Sigorta olarak, Türkiye’de 130 yıldır sigorta sektöründe değer yaratıyoruz. ‘İnsanlığın gelişimi adına insanlar için önemli olanı koruma’ misyonuyla, müşterilerimiz için değerli olan her şeyi koruma altına alıyoruz. Kapsamlı araştırma ve çalışmalar yaparak hayata geçirdiğimiz ürün ve hizmetlerin müşterilerimizle buluşması noktasında acentelerimize büyük bir görev düşüyor. Gerek müşteri memnuniyeti ve gerekse acente bağlılığını korumak adına acentelerimizin geri dönüşlerine önem veriyoruz. 2018’den beri devam eden ‘Güçlü Bölge Güçlü Acente’ stratejisi kapsamında bölgesel ziyaretler gerçekleştirerek acentelerimizle ve bölge çalışanlarımızla sık sık bir araya geliyoruz. Türkiye’nin pek çok farklı bölgesine yaptığımız ziyaretlerden sonra şimdi de Bursa’daki acentelerimizle görüştük. Acentelerimizle oldukça verimli toplantılar gerçekleştirdik. Onlardan aldığımız geri bildirimler ışığında, hizmetlerimizi geliştirmeye ve sektöre yön vermeye devam edeceğiz.” diye konuştu.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER