29 Mart 2024, Cuma
spot_img

Can Kantar’ın Fas izlenimleri: Bir ülke bu kadar mı değişir!

CAN KANTAR / HAYATIMIZ SIGORTALI

MARAKEŞ / Gulf Sigorta ile ilk gezim… Fas‘a bundan 20 yıl önce gitmiştim. Şimdiki kralın babası ülkenin başındaydı. Açık söylemek gerekirse yiyecek, içecek ve hijyen konusunda sıkıntılı durumlar vardı. Fas’tan o zaman bir daha da gelmem diye ayrılmıştım. Gulf Sigorta‘nın daveti sonrası daha önce gittiğimiz gezi gözlerimin önünden geçti. Diğer taraftan Gulf Sigorta ilk kez bir geziye davet ediyordu. Gulf Sigorta’nın üst yönetimi ile çok iyi ve samimi bir dostluğumuz olduğu için daveti kabul ettim. İyi ki de kabul etmişim. Öncelikle Fas baştan aşağı yenilenmiş.

Otoyollar, konaklama alanları ve özellikle Marakeş, yeni tarafı ile gerçekten çağdaş bir şehir olmuş. Bunu Fas yönetimi eski dokuyu bozmadan yapmayı başarmış. Eski şehir aynı hali ile kalmış ama yeni şehri eski dokuyu bozmadan yapmaları büyük başarı. Marakeş’de kaldığım otel yenilenmese de otelin civarında müthiş bir değişim söz konusuydu. Bu arada yağan yağmur gezide misafirlere biraz sıkıntılı dakikalar da yaşattı. Ama seyahat genelinde Gulf Sigorta’nın gerek konaklama, gerekse gezi ve yemek yenilecek mekanların seçiminde oldukça özenli olduğu çok belliydi. Bu gezi vasıtasıyla Gulf Sigorta acente yapısını da yakından tanıma fırsatım oldu. Gerçekten farklı bir profil söz konusu. Gözlemlediğim ise başta Genel Müdür Süleyman Sağıroğlu olmak üzere bütün üst yönetimin, acentelerle aynı dili konuşuyor olması. Taraflar birbirlerini çok iyi anlıyorlar. Gezi sonrası bavullar, argan yağları ve yöresel ürünlerle doldu tabii ki. Ve geziden herkes gerçekten mutlu döndü.

Gulf bizi farklı branşlar için teşvik ediyor

Acenteliğimiz 1964 yılında Lami Teymen (1928-2010) tarafından Adana’nın ve Aksigorta’nın ilk sigorta acentesinden biri olarak kuruldu. Uzun yıllar tek acente olarak devam eden acentemiz, zaman içerisinde hizmet ağını genişletmek amacıyla AIG(Gulf) ve diğer sigorta şirketleriyle de çalışmaya başladı. AIG ve sonrasında Gulf Sigorta ile 2008 yılından beri çalışıyoruz. Gulf Sigorta, acentesiyle iş ortağı olma ilkelerine önem veriyor, sigortalının hasarlarında pozitif yaklaşıyor. En önemli özelliği ise bizleri farklı branşlarda çalışmamıza teşvik etmesi. Gulf Sigorta’nın Fas gezisi oldukça güzel geçti. İş hayatımızda yer alan kişilerle iş ortamı dışında tatilde bulunmak ayrı bir yakınlık ve çalışma vesilesi oluşturuyor. Destinasyonlar güzel ama daha önemlisi bence o destinasyonlardaki konaklama, yeme içme ve gezilecek yerlerdeki seçim. Bu noktada da Gulf Sigorta’ya teşekkür ediyorum. Bundan sonraki gezi Sicilya olursa ilgimi çeker diye düşünüyorum.

“Gulf, çözüm sunan bir şirket”

1997 yılında Orhan Holding bünyesinde kurulan ve güçlü bir marka değerine ulaşan Uray Sigorta, kurumlara profesyonel hizmetler sunarak büyümeye devam etti. 2009 Yılından itibaren hizmet ağını Bursa dışındaki illere yayarak bünyesindeki birçok sigorta şirketinde bölge dereceleri kazandı. Uray Sigorta, önümüzdeki yıllarda Sigorta ve Reasürans Brokerliği kimliği ile hizmet vermeyi, planlıyor. Uray Sigorta’nın 40’a yakın çalışan sayısıyla günümüzde Türkiye’nin büyük aracı kurumları arasında yerini aldı. AIG ve Gulf ile çalışmaya 2012 Ocak ayında başladık 6 yıldır bir arada sektöre hizmet veriyoruz. Çeşitli sektörlerden müşterilerimiz olması zaman içerisinde farklı ürün ihtiyacımızı beraberinde getirdi. Özellikli işlerde Gulf Sigorta bize en uygun çözümleri sunan bir şirket olma özelliği taşıyor Ödül gezileri ve bu tür etkinlikler hem diğer acentelerin birbiriyle kaynaşması hem de genel müdürlük ekibiyle ilişkilerimizin güçlenmesini sağlamaktır. O yüzden bu tür gezilerin sigorta şirketleri ve acenteler kanalında yararlı olduğunu düşünüyorum. Genelde seçilen destinasyonlar, titizlikle hazırlanan gezi programıyla güzel anılar bırakıyor. Hazırlanan programları beğeniyorum, gelecek yıla İrlanda’ya gitmek isterim.

Taleplerimize hızlıca geri dönüş alabiliyoruz

Telesure Sigorta, Türkiye ‘de 2014 yılından bu yana faaliyet gösteren, 4 kıta ve 8 ülkede sigortacılık faaliyeti olan global bir şirkettir. Türkiye ofisimiz açıldığından bu yana AIG ve devamında Gulf Sigorta ile çalışıyoruz. Gulf Sigorta ile Affinity projelerde hızlıca çözümcül yaklaşımları ve IT altyapısının iyi olması sebebiyle çalışıyoruz. Ekipler oldukça uyumlu ve taleplerimize hızlıca ve müşteri odaklı geri dönüş alabiliyoruz. Fas organizasyonu beğendim. Özellikle bu tip gezilerin stratejiyi anlayarak, odağı belirleme açısından önemli olduğunu düşünüyorum. Gulf’in bu yıl düzenlediği şirket tanıtımındaki soru-cevap yarışması ile sunumu oldukça eğlenceli ve proaktif yaptı. Gelecek yıl Amerika ya da Küba gezisi çok güzel olabilir.

Nitelikli poliçeleri nedeniyle bizler fark yaratıyoruz

Ergenç Sigorta Aracılık Hizmetleri olarak 1996 yılında kurulduk. Sadece sigortacılık alanında faaliyet gösteriyoruz. 7 yıldır AIG ve Gulf Sigorta acenteliğimiz var. Gulf Sigorta ile çalışma sebebim, çok sıcak ve aile gibi bir yönetici kadrosunun olması. Tabii ki sektörel anlamda da nitelikli poliçeleri sayesinde acentelik olarak fark yaratmamızda bizleri ön plana çıkarıyor. Ödül gezileri her zaman Gulf Sigorta’nın mükemmel geçmiştir. Bu seyahat de aynı mükemmellikte geçti. Şirketimiz ödül olarak nereyi uygun görüyorsa davet edildiğimde büyük keyif ile katılmak isterim.

“Gulf Sigorta sorumluluk sigortalarında çok güçlü”

AEH Sigorta Acenteliği A.Ş. Anadolu Grubu’nun Captive acentesiyiz. İstanbul’da 40 yıldır
acente faaliyetlerini sürdürüyoruz. 2011 Kasım ayından beri AİG ve sonrasında Gulf ile
çalışıyoruz. Özellikle sorumluluk sigortalarındaki güçlü tarafları sebebi ile çalışmaya
başlamıştık. Şu an her branşta kendilerinden destek alıyoruz. İşlerine özenle
yaklaşıyorlar. Ve oldukça hızlı geri dönüş sağlıyorlar. Ödül gezileri verimli ve samimi
geçiyor. Kendilerine teşekkür ederim. Gulf Sigorta bundan sonraki gezilerinde de güzel
bir gezi düzenleyecek ve iyi bir lokasyon seçecektir diye düşünüyorum.