24 Nisan 2024, Çarşamba
spot_img

BNP Paribas Cardif’in Türkiye’de yatırımları sürecek

BNP Paribas Cardif Türkiye, 10’uncu yılını kutladı.  BNP Paribas Cardif Türkiye CEO’su Cemal Kişmir, en geniş kapsamlı çözümler sunan sigorta platformu olmayı hedeflediklerini belirtirken, BNP Paribas Cardif Yönetim Kurulu Başkanı Jean-Bertrand Laroche da “Türkiye’de yatırımlarımız sürecek” dedi.

SİGORTAMEDYA / ALP SÜER

BNP Paribas Cardif Türkiye, 10 yaşında. Başta, ‘işsizlik sigortası’ olmak üzere sigorta sektöründe bir çok yeniliğe imza atan şirket, 10’uncu yılını,  16 Temmuz’da düzenlenen bir resepsiyonla kutladı. Çırağan Sarayı’nın ev sahipliği yaptığı ve Sigortamedya olarak takip ettiğim resepsiyona, aralarında BNP Paribas Cardif’in iş ortakları ve basın mensuplarının da olduğu resepsiyona çok sayıda davetli katıldı. Saray’ın eşsiz boğaz manzarası ve Türkiye’nin en önemli caz sanatçılarından Kerem Görsev’in de verdiği konser eşliğinde resepsiyona katılan basın mensubu arkadaşlarla birlikte unutulmaz bir gece geçirdiğimizi söyleyebilirim.

Jean-Bertrand Laroche

Resepsiyonda, BNP Paribas Cardif Türkiye CEO’su Cemal Kişmir ve BNP Paribas Cardif Yönetim Kurulu Başkanı ve Uluslar arası Pazarlardan Sorumlu Genel Müdür Vekili Jean-Bertrand Laroche da devatlilere yönelik birer sunum yaptı. Kişmir, en geniş kapsamlı sigorta çözümleri sunan ‘sigorta platformu’ olmayı hedeflediklerini belirtirken, Jean-Bertrand Laroche da “Türkiye’de yatırımlarımız sürecek” dedi.

Türkiye’de 7 milyon müşteri

10 yılın, kurumların tarihinde çok önemli bir yer oluşturduğunu belirten Cemal Kişmir, BNP Paribas Cardif’in Türkiye’de 6 farklı sektörde, 12 farklı iş ortağı ile hizmet verdiğini ifade etti. BNP Paribas Cardif olarak Türkiye’nin en büyük sigorta şirketi olmaktan çok, Türkiye’nin en geniş kapsamlı sigorta çözümleri sunan ortaklarına ve müşterisine en fazla değer yaratan ‘sigorta platformu’ olmayı hedeflediklerini vurgulayan Kişmir, müşterileri için ‘değerli olanı korumak’ misyonuyla geleceği inşa ettiklerini kaydetti.  Kişmir, “Ortaklarımızın ekosisteminin ayrılmaz bir parçası olmak, dijital dönüşüm sayesinde ortaklarımız ve müşterilerine eşsiz bir deneyim sağlamak, tüm müşteri temas noktalarında performansımızı artırmak için Türkiye yolculuğunda güçlü adımlar atmaya devam ediyoruz” dedi.

Kerem Görsev

Türkiye’ye uzun vadeli bakıyoruz

Kişmir’in ardından söz alan Jean-Bertrand Laroche da konuşmasında Türkiye pazarının, BNP Paribas Cardif için önemini vurguladı. BNP Paribas Cardif’in dünyada 100 milyon müşterisinin olduğunu, bunun 7 milyon’unun Türkiye’de olduğunu ifade eden Laroche, Türkiye’ye uzun vadeli baktıklarını ve yatırımlarının süreceğini söyledi. Finansal hizmetler konusunda ‘güven’ faktörünün çok önemli olduğunu vurgulayan Laroche,  BNP Paribas Cardif’te bugüne kadar görev yapmış tüm CEO’lara da ayrıca teşekkür etti.

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER