30 Kasım 2021, Salı
spot_img

CAN KANTAR: Sigortacılar kendini iyi anlatmalı

Sigorta sektörü kendisini hizmete kilitlemiş durumda. Onun yanında şu ek hizmeti vereyim de herkes sigorta yaptırsın derdindeler. Ama tüm bu çabalarına rağmen sigortalılarına kendilerini anlatmakta ne yazık ki zorlanıyorlar. Son yıllarda özellikle spor kulüplerine verdikleri desteklerle bilinirliklerini artırıp tüketiciye verdikleri güveni pekiştirseler de hala eksik çok.

Geçtiğimiz haftalarda HDI Sigorta Genel Müdürü Ceyhan Hancıoğlu sosyal mecralardan kendi iletişim bilgilerini paylaştı. “Sorununuz var ve çözemiyorsanız bana ulaşın” dedi. Daha önce de yazmıştım bazı genel müdürler gelen şikâyet maillerini kendi posta kutularına da yönlendiriyorlar. AXA CEO’su Yavuz Ölken bunu anlattığında şaşırmıştım. Sektör şikâyet konusunda işte bu kadar hassas.

Sektöre güven her geçen gün artıyor. Fakat sektöre güveni daha da pekiştirecek tanıtımlar yapmak gerekiyor. Uzun yıllardır tanıtım anlamında suskun kalan Neova Katılım Sigorta, KuveytTürk‘e satıldıktan sonra yeni yönetimi ile bir tanıtım kampanyasına başladı. Her kesimin çok sevdiği ünlü oyuncu Selçuk Yöntem, Neova Katılım Sigorta‘nın yüzü oldu. Bence böyle doğru isimler ve doğru tanıtımlarla sigorta şirketlerine duyulan güven her geçen gün artarak büyüyecek.

POSTA GAZETESİ/ 15.11.2021

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER