29 Mart 2024, Cuma
spot_img

Cep telefonu sigortası yaptırmanın tam zamanı

HDI Sigorta Genel Müdürü Ceyhan Hancıoğlu, yeni ürünleri cep telefonu sigortası ile ilgili bilgi verdi. Hancıoğlu, şu günlerde elimizden düşürmediğimiz cep telefonlarını sigortalatmanın tam zamanı olduğunu söyledi.

HDI Sigorta geçtiğimiz günlerde cep telefonu sigortasının piyasaya sunmuştu. HDI Sigorta Genel Müdürü Ceyhan Hancıoğlu da Sigorta Ekranı’nda Can Kantar’ın konuğu oldu ve yeni ürünleri hakkında bilgi verdi.

Hancıoğlu; salgın nedeniyle işleri azalan acentelere bu dönemde yardımcı olmak için çalıştıklarını ifade ederek, “Acentelerimize bu dönemde neyi en iyi yapabiliriz, acentelerimizi müşterilerle buluşturma anlamında nasıl ürünler çıkartabiliriz, sahada onların ne kadar yanında olabiliriz, ellerini ne kadar güçlendirebiliriz diye düşündük. Hakikaten de biz bunların derdindeyiz. Bu proje de böyle düşünürken ortaya çıktı” dedi.

Kısa sürede beğenildi

Bu proje ile ilgili bir kaç haftadır çalıştıklarını belirten Hancıoğlu, “Birkaç haftadır üzerinde çalıştığımız bir projeydi. Ama bu dönemde bitirme açısından hızlandık. Ürünü çıkardığımız günden bu yana çok beğenildiğini görüyoruz. Acentelerimiz ve sigortalılarımız tarafından çok beğenildiğini görüyoruz” diye konuştu.

Ürünün iki paketi olduğunu kaydeden Ceyhan Hancıoğlu ürünü şöyle anlattı; “Telefon sigortası ürünümüzün 2 tane paketi var dar (yeni) ve geniş teminat dediğimiz iki paket. Yeni teminat dediğimiz kısmı yılda 2 kere telefon ekranının kırılmasına karşılık teminat veren bir sigorta. Yani yılda 2 kere ekran kırılma hakkı tanıyoruz. Bir de geniş paketimiz var. Biz geniş paketi satmayı daha uygun görüyoruz. Prim farkı çok fazla yok ama çok daha fazla teminat alıyorsunuz. Geniş paketimizde işte neredeyse her şey var. Elektronik cihaz sigortası şartları genel kapsamında bütün teminatları veriyoruz. Garanti süresine bakılmaksızın arızalanması, düşmesi, kırılması, çalınması, pert olması gibi bütün teminatları karşılayan bir sigorta.”

Ayda 70-80 lira taksitlerle

Hancıoğlu konuşmasını şöyle sürdürdü; “Acentemiz bizim portalımız üzerinden 2 dakikada poliçeyi tanzim edebiliyor. Diğer taraftan acentelerimizi de memnun edecek bir komisyon hazırladık. Bir taraftan da sigortalılarımızın elinden düşürmediği bir elektronik cihazı sigortalanmasına karşı bir poliçe olduğu için çok da cazip oldu. Telefonumuza canımız gibi bakıyoruz, arabamız gibi bakıyoruz. Belki daha fazla değer veriyoruz.  10 bin liralık bir telefonun sigortalanması yıllık 600 liralık prim ne oluyor Bunu da kredi kartına 9 taksitle gerçekleştiriyoruz. Yani ayda 70-80 lira gibi aylık bir ödeme ile bu poliçe alınabiliyor.
Acente dostlarımızın ürünü çok sevdiğini duyuyorum. Gece 1’de 2’de oturup poliçe kestiklerini söylüyorlar. Hakikaten ilgi çeken bir ürün oldu.
Ürünü biraz daha iyi tanıdıkça bu ürünün satışının daha fazla artacağını düşünüyorum.”

Tedbirimizi aldık

“Poliçe aşamasında suistimalleri önlemek için bir takım tedbirler aldık” diyen Hancıoğlu, “Acentemiz poliçeyi tanzim ettiğinde biz 15 gün içerisinde sigortalımızı bir telefon numarasına yönlendiriyoruz. Ayrıca bir kayıt yapmasını istiyoruz, bir anlamda aktivasyon istiyoruz. Bizim çağrı merkezimiz aldığı bilgilerle ve cihazın görüntüsüyle o cihazın poliçe aşamasında hasarlı olup olmadığını, eski olup olmadığına bakıyor. Eğer o cihaz hasarlı değilse poliçeyi başlatıyoruz. Hasarlı ise zaten poliçeyi kabul etmiyoruz. Böyle bir tedbir aldık, bu tedbir vasıtasıyla kötü niyetli insanlara izin vermeyeceğiz. Bu yıl içerisinde 5 ile 10 bin arasında bir poliçe düzenleyeceğimizi öngörüyoruz” ifadelerini kullandı.

Sigortasız kalmayın

Hancıoğlu konuşmasına şöyle devam etti; “Evde kalın sağlıkla kalın ama sigortasız kalmayın demiştik. Tam da sigortasız kalmayacağınız yepyeni bir ürünü vatandaşlarımızın hizmetine sunduk. Şu anda sigortalılarımızın tavsiyem telefonlarını böyle bir mantıklı ürünle sigorta altına almaları.”

“Şirket olarak biz ürünle ilgili iletişimizi arttıracağız” diyen Hancıoğlu, “Çok iyi bir ürünü doğru bir zamanda çıkardığımızı anlatacağız. Acentelerimizin de bu ürünü çok daha keyifli bir şekilde satacağını düşünüyorum. Şu ana kadar acentelerimizin bize söyledikleri de zaten bu yönde” şeklinde konuştu.

Hancıoğlu sözlerini şöyle tamamladı; “Şimdi görev bize düşüyor. Acentelerimize, sigortalılarımızın bu ürünü çok daha iyi anlatıp, ne verdiğimizi, neye yaradığını, ne kadar makul bir fiyata sattığımızı, hasar ödemesi, bir poliçe düzenlemesinin ne kadar kolay olduğunu anlatmak zaten yeterli olacaktır.”

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER