25 Nisan 2024, Perşembe
spot_img

CX Awards, Aksigorta’yı ödüllendirdi

Aksigorta, pandemi döneminde başlattığı ‘Önce Müşterim’ ve ‘Online Hasar Ekspertizi’ projeleriyle CX Awards ’tan iki ödül aldı.

Aksigorta, bu yıl dördüncü kez düzenlenen ve Türkiye’nin ilk müşteri deneyimi ödülü olan CX Awards ’ta, dijital ortamda Aksigorta’nın çağrı merkezinde yeni bir seviye olarak kurulan ‘Önce Müşterim’ şikayet yönetim ve memnuniyet ekibi, başarılı işleri ve yüksek performansı ile “Sıradışı müşteri deneyimi” kategorisinde “Üretken Proje Ödülü’nü aldı.

Aksigorta’nın online ekspertiz ile hasar tespitinin yapılamasını ve Aksigorta mobil uygulamasını kullanan müşterilere diledikleri takdirde görüntülü veya sesli olarak özel risk danışmanları ile görüşme imkânı sağlayan “Görüntülü Sigorta Danışmanlığı ve Online Hasar Ekspertizi” projesi ise “Dijital Müşteri Deneyimi” kategorisinde “Büyük Düşünce” ödülü almaya hak kazandı.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER