18 Nisan 2024, Perşembe
spot_img

İkame araç problemini MOVENDA ile çözeceğiz

2021 yılını Assistcam ürününün aldığı 3 ödülle taçlandıran Optimum’un, Genel Müdür Yardımcısı Zafer Şenler, yeni ürün ve çözümlere odaklandıklarını açıkladı. Şenler, 2022’nin yıldız ürünlerinden birisinin Optimum tarafından geliştirilen ve ikame araç problemini çözecek olan ‘Movenda’ yazılımı olacağını belirtti. Şenler, “Movenda’yı sigorta ve asistans sektörlerinin ihtiyacına beklentilerin üzerinde cevap verecek şekilde tasarlandı” dedi.   

ALP SÜER/SİGORTAMEDYA

Sigorta sektörüne yönelik dış kaynak hizmeti sunan Optimum, kullanıcı dostu ‘Assistcam’ isimli ürünü ve söz konusu ürünün aldığı 3 ödülle, 2021 yılının hakkında en çok konuşulan şirketleri arasında yer alıyor. 2022 yılında Türkiye’nin ‘En İyi İşverenleri’ arasında yer almayı hedefleyen Optimum, sektöre özel çözümlerle başarılı bir performansa imza atmaya odaklandı. Odağında yer alan projelerden biri de sektördeki ikame araç problemini çözmek. 2022’nin yıldız ürünlerinden birisinin de, yine Optimum tarafından geliştirilen ‘Movenda’ isimli yazılımı olacağını belirten Optimum Genel Müdür Yardımcısı Zafer Şenler, “Movenda’yı yıllardan beri süre gelen ama, özellikle 2021 yaz aylarında zirve yapan ikame araç süreç yönetimine dönük hazırladık. Hali hazırda filo yönetim şirketlerinin kullandığı bu ürün sigorta ve asistans sektörlerinin de büyük bir ihtiyacına beklentilerin üzerinde cevap verecek şekilde tasarlandı” açıklamasını yaptı. 

Assistcam’a ilgi yoğun

2021’i değişen koşullara uyum sağlamak, 2022 ve ötesine hazırlık yapmak olarak değerlendirdiklerini belirten Şenler, Assistcam’ı bu çerçevede devreye soktuklarını söylüyor. Assistcam’ın, artık aktif bir şekilde kullanıldığını ifade eden Şenler, ayda yaklaşık 3 bin adet hasar dosyasının bu ürün kapsamında sonuçlandırıldığını ifade ediyor. Şenler’in verdiği bilgilere göre; Assistcam, uzaktan görüntülü irtibat sağlayan, dünyanın en gelişmiş yedek parça kataloğu GT Motive ile entegre ve yapay zekâ ile hasarlı parçayı tanıma ve makine öğrenmesi ile prediktif modellemelere imkân veren kompleks, ama kullanıcı dostu bir uygulama. Bütün bu farklı özellikleri tek bir uygulamada bir araya getirmesi yönünden de dünyada ilk ve tek ürün.

İş yapış şekillerine maksimum düzeyde katkı sağlayacağız

2022’de pazar liderliklerini perçinlemek istediklerini vurgulayan Şenler, “2022’nin, ‘market maker’ olarak sigorta sektöründe iş yapış şekillerine maksimum düzeyde katkı sağlayacağımız bir yıl olacağını söyleyebiliriz” diyor. Şenler’den aldığımız bilgilere göre çalışanların bireysel gelişim ve yetkinliklerini artırmak için bir eğitim seferberliği başlatan şirket, bu konu için başta Vizgo Akademi olmak üzere birkaç dış kaynak ile çalışıyor. Ayrıca, her cumartesi günü 2’şer saat oto sigortaları eğitimi online ortamda interaktif bir şekilde gerçekleştiriliyor. Türkiye Sigorta Birliği’nin (TSB), ‘Kasko Değer Listesi’nin Optimum grup şirketlerinden olan Autorola tarafından hazırlandığını hatırlatan Şenler, “2021’de bu hizmeti araç bazında günlük değerlendirme ve raporlama içeren bir şekilde sigorta şirketlerinin kullanımına sunmuştuk. Bu ürünün de, yedek parça ve araç fiyatlarının zirve yapacağı önümüzdeki dönemde daha çok talep göreceğini düşünüyoruz” diye konuşuyor

Yedek parçaya en iyi fiyatla ulaşmak mümkün

Optimum’un, otomotiv yedek parça online tedarik platformu, ‘Parça Planı’ndan da söz eden Şenler, “Bizim şeffaf, denetlenebilir Parça Planı platformumuz sayesinde sigorta şirketleri ihtiyaç duydukları yedek parçaya o anın en iyi fiyatı ile ulaşabiliyor. Şu an bu uygulamamız ile 12 sigorta şirketine hizmet veriyoruz. 2022’de sürdürülebilir olmaktan çıkacak konvansiyonel listeli sistemlerden, bizim sistemimize geçişler olacağını öngörüyoruz” diyor. 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER