28 Mart 2024, Perşembe
spot_img

Katılım Sağlık, SİM’le 7 gün 24 saat hizmet verecek

Katılım Emeklilik’in sağlık ürünlerini tek çatı altında toplayan markası Katılım Sağlık; müşterilerine 7 gün 24 saat hizmet verecek.

Sektörde bir ilk olan Sağlık İletişim Merkezi /SİM Projesi’yle sadece sağlık personelinden oluşan kadrosu ile haftanın 7 günü 24 saat hizmet verecek. Katılım Emeklilik Genel Müdürü Ayhan Sincek, Katılım Sağlık markası ile ilgili yaptığı açıklamada; “Türkiye’nin ilk faizsiz özel sağlık sigortası olan Katılım Sağlık, bir yandan ihtiyaca odaklanan esnek yapısıyla en uygun fiyat avantajı sağlarken, diğer taraftan da birbirinden özel asistans hizmetleriyle sektörde en geniş içeriğe sahip ürünler sunuyor. Ayrıca, gerçekleşen uzman personel alımları, teknoloji ve operasyon yatırımlarıyla, 7 gün 24 saat hizmet veren Sağlık İletişim Merkezi’yle de hız ve kalite artıyor” dedi.

İhtiyaca Uygun Sağlık Sigortası

Faizsiz sağlık kulvarında 56 milyon TL prim üretimi ve katılım sigortacılığında sağlık branşında yüzde 58,4 pazar payıyla lider durumda olduklarını hatırlatan Ayhan Sincek, “Katılım Sağlık olarak kurumsal tarafta sunduğumuz özel grup sağlık sigortası kapsamında yönetimini üstlendiğimiz 195 kurumsal müşterimiz ve 50 binin üzerinde sağlık sigortası poliçemizle sektörü derinleştirerek öncülük yapıyoruz. 16 bin bireysel sigortalı sayımızı 2022 yılında 35 bine, 40 bin grup sigortalı sayımızı da 45 bine çıkarmayı hedefliyoruz” şeklinde konuştu.

7 bin katılımcımız faydalandı

Bu sayede Katılım Sağlık müşterilerinin kendilerine uygun ürünü seçebildiğine dikkat çeken Sincek, şöyle devam etti: “Aldıkları hizmeti online takip edebiliyor, isterlerse de uzmanlarımızdan telefonla destek alabiliyor. Sağlık ürünlerimizle birlikte pek çok avantajlı ek hizmet de sunuyoruz. Bu avantajlar, asistans şirketleri iş birliklerimiz sayesinde ambulanstan doktora, check-up’tan mamografi veya PSA testine, diyetisyenden psikoloğa kadar zengin bir yelpazede sıralanıyor. Bugüne kadar 7 binin üzerinde katılımcımız, bu asistans hizmetlerimizden yararlandı. 7/24 online doktor hizmetinin yanı sıra bazıları da her türlü tıbbi soruları için ücretsiz online danışmanlık aldı. Bazı katılımcılarımız da poliçesi dâhilinde acil ambulans hizmetinden hem kendisi hem de poliçe kapsamındaki aile üyelerini yararlandırdı. Ayrıca sağlık sigortalarımız kapsamında diş sağlık paketi ile yılda bir kez ek ücret ödemeden diş hekimi muayenesi, diş röntgen filmi, diş taşı temizliği, teşhis ve tedavi planlaması, oral hijyen eğitimi ve vitalite kontrolü gibi ek hizmetlerle katılımcılarımızın sağlıkla gülümsemesini sağladık ve sağlamaya devam ediyoruz.”

Sağlık İletişim Merkezi, sektörde öncü bir proje

Sektörde ilk olan özelliğiyle; yalnızca sağlık personelinden oluşan Katılım Sağlık İletişim Merkezi’nin çağrı merkezi hizmetinden öte, doğru ve sağlıklı bilgilendirmeler ile sigortalıların taleplerini anında çözmeye odaklandığına dikkat çeken Sincek, şunları söyledi: “Bu yaklaşımımız da bu alandaki farkımızı ve iddiamızı ortaya koyuyor. Sağlık hizmetleri konusunda donanımlı ekibimiz taleplere çağrı esnasında çözüm üretebilecek bir altyapı ve hizmet sunumu sağlıyor. Komplike konularda ise talebi alıp çözüme bizzat ulaştırarak müşteriye dönüş yapılıyor. Sağlıkçı oldukları için sigortalıları yönlendirme konusunda daha sonuç odaklı ve titiz davranıyorlar. Katılım Emeklilik sadece sağlık tarafında değil tüm ürün ve hizmetlerde dijital yatırımlar yapmaya devam ediyor. Son olarak Sağlık İletişim Merkezi Projesi kapsamında gerçekleşen teknolojik yatımlarla çağrılara yanıt verme süreleri de hızlandı. Örneğin son 1 ayda gerçekleşen 5 bin 726 çağrı, ortalama 20 saniyede yanıtlandı.”

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER