28 Mart 2024, Perşembe
spot_img

MapfreSigorta | Çözüm Bekleyen Şikayetler ’7′

[vc_tta_accordion c_icon=”chevron” active_section=””][vc_tta_section title=”MapfreGenelSigorta | Kasko Trafik Poliçem 02-12-2015″ tab_id=”1450099192867-1654d346-f238″]

Adınız Soyadınız : C… T…
Mail adresiniz: i……………@……mail.com

Sigorta Şirketiniz ve Poliçe Numaranız: MAPFRE GENEL SİGORTA TRF. P.N:4………..

Tarih: 02-12-2015
Şikayet Mesajınız: Yeni araç aldığımda 7. kademe hasarsızlığı olan eski poliçem Ege sigortadan olduğu için iptali gecikti ruhsat çıkması için hasarsızlık olmadan üstelik sistem otomatik 6 sene önceki sattığı aracın hasarlılığını aldığından çok yüksek tutara (2.000 TL) trafik poliçesi yapıldı.
Ertesi gün 7. kademe hasarsızlığı olan eski poliçem Ege sigortadan iptal edildi. Tramer’ e de yansıdı.
Hasarsızlık hakkım oluştuğu için poliçede hasarsızlık kademe düzeltmesi yapılarak para iadesi yapılması konusunda yardımlarınızı bekliyorum.
Teşekkür ederim.
Not: Acente ve bölge müdürlüğüne başvurdum yapmadılar.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”MapfreGenelSigorta | Kasko Poliçemde 27-11-2013 ” tab_id=”1450099193030-25df407f-7afd”]

Tarih            : 2013-11-27
Adınız         : barış
Soyadınız : kurt
e-mail Adresiniz : bariskurt1978@hotmail.com
Poliçeniz    : mapfre kasko
Şikayet Detayı :
2 ay önce kaza yaptık.araç serviste öylece duruyor.en az 50 telefon görüşmesinde her defasında size dönüyoruz cümlesiyle hiç bir zaman aranmadım.bilgi verilmedi.araştırarak genel merkezdeki hüseyin beyle görüştük.galiba oda sıkıldı ve beni başka numaraya yönlendirdi.Tüm okuyucuların dikkatine:kesinlikle elini kıpırdatmayan bir kadroyla bıktırarak hasar dosyanızı bedavaya kapatmaya çalışıyorlar.ÇÖZÜMÜ BULDUM:aracı servisten alıp üzerine kocaman bir afişle onlara medya aracılığı ile sorucam

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”MapfreGenelSigorta | Kasko Hasarım 08-04-2013″ tab_id=”1450099250552-96e580a7-1b45″]

Tarih               : 2013-4-8
Adınız              : HALIT
Soyadınız         : SUMEN
e-mail Adresiniz : halitsumen@gmail.com
Poliçeniz          : MAPFRE GENELSİGORTA
Şikayet Detayı :
Sayın ilgili,
17.03.2013 Pazar günü saat 09.30 sıralarında Adana otobanı hastaneler kavşağında trafik kazası yaptım.
Çok şükür maddi hasar ile atlattığım kazadaki hasarlı aracı Mersin’e getirdim. MAPFRE GENEL SİGORTA ŞİRKETİNE haber verdim ve beklemeye başladım. Bir hafta geçtikten sonra; arayan olmadığı için yaptığım araştırmalar ile aracın AYTOK EKSPERLİK isimli bir firma tarafından hasar tespitinin yapılacağını öğrendim ve 0 322 453 44 49 nolu telefondan ALPER beye ulaştım. Aracım hakkında bilgi almayı başardıktan sonra bir hafta içinde durumun netleşerek aracımın işlemlerinin yapılacağı öğrendim. Bir hafta geçtikten sonra bu sefer önce merkezinizi aradım yetkiliniz durumun hala bölgenin kontrolünde olduğunu ve kendilerine herhangi bir durumun iletilmesi halinde gerekeni yapacaklarını söyledi. Ardından Adana’dan ALPER beye yeniden ulaştım. Her an bir sonuç çıkabilir bilgisi aldım. Bu telefon trafiği sürerken diğer taraftan da Mersin’de anlaşmalı olduğunuz DİRİM otomotivde bulunan aracım için servis ile görüşmelerimi sürdürdüm. Onlardan biz talimat bekliyoruz bilgisi aldım. Ancak, edindiğim izlenim sizin firmanız ile servis arasında ücret anlaşmalığının olduğudur.

Kazadan itibaren 23 gün geçmiş olmasına rağmen hala ne olacağını bilememekteyim. %100 haklı olduğum kazanın sonunda arabasız kaldım. Sizlerden bir haber yok, araba yok, ilgilenen yok! Benim mağduriyetim nasıl giderilecek? Aracın onarımı yapılmayacaksa ne olacağını söyleyin yasal haklarımı takip edeyim. Aracım yapılacaksa kazadan önce olduğu gibi düzgün bir şekilde aracımı bir an evvel yaptırıp teslim edin. Aracın yapılmasının da yaklaşık 1 ay süreceğini de düşündüğünüzde en iyi ihtimal ile 2-3 ay arabasız mağdur edilmiş bulunuyorum. Üstelik benim aracımda sizin tarafınızdan sigortalı durumdadır.
Kaza ile ilgili bilgiler ve iletişim bilgilerim aşağıda yer almaktadır. İlgilenmenizi rica ederim.
M. HALİT SÜMEN

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”MapfreGenelSigorta | Trafik poliçemde sorun 23-07-2011″ tab_id=”1450099282077-d2166d1a-36f8″]

Tarih              : 2011-07-23
Adınız             : cengizhan
Soyadınız         : ünlü
e-mail Adresiniz : menzi_l@hotmail.com
Poliçeniz          : Mapfre genel sigorta zorunlu trafik poliçesi
Şikayet Detayı :
06.06.2011 tarihinde satın aldığım aracıma trafik sigortamı yaptırmak için Antalya Cem sigorta aracılık hizmetleri sevda kulaksız 0242 227 63 14 isimli acentenize gidip 4101100081496 no’lu poliçeyi kestirdim.

13.07.2011 tarihinde aracımı sattım ve cem sigorta acentenizi aradım kendilerine istanbulda ikamet ettiğimi aracımı sattığımı tarfik sigortasını iptal etmek istediğimi söyledim bana evrakları elden getirin aksi halde iptalini yapmam diyorlar.

170 tl için istanbuldan antalyaya gidilmesi ne kadar mantıklı herşeyden vazgeçtim telefonda argo bir tavırla konuşan yüzüme telefon kapatan bu acente yüzünden yeni aldığım aracımın sigorta ve kaskosunuda genel sigortadan yaptırmadım poliçemin iptali için gereğinin yapılması ve iade ücretimialmak istiyorum istanbul antalya bütün bölge müdürlüklerini aradım kimse ilgilenmiyor.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecüne etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Mapfre Sigorta | Aracımın Hasarında 11-04-2011″ tab_id=”1450099314674-2a3a3abb-69f8″]

Tarih              : 2011-4-8
Adınız            : Murat
Soyadınız        : YILDIRIM
e-mail Adresiniz : yildirimmurat11@yahoo.com
Poliçeniz         : MAPFRE / GENEL SİGORTA
Şikayet Detayı :
05.03.2011 günü meydana gelen maddi hasarlı trafik kazası sonucu 8/8 haklı bulunmam sebebiyle karşı tarafın sigortasının anlaşmalı olduğu kaporta, boya servisine aracımı bıraktım ve exper tarafından hasar tespiti yapılarak onaylanan yedek parçaları beklemeye başladık. Yedek parçalardan ön panjur tedarikçinin elinde orjinal olarak bulunduğu halde, aracım 10 yaşından büyük olduğu gerekçesiyle experin ancak muadil parçaya onay verdiğini, bu sebeple muadil parça beklediklerini ve bulamadıklarını bildirmişler. Araç hazır olduğu halde halen (33 gündür)ön panjur bekliyoruz ve aracımı kullanamamaktan ailece mağduriyet yaşıyoruz. Yokmudur bunun belli bir teslim süresi? Tesadüf bu ki, bulunduğum ilçede karşı tarafla aynı genel sigortayı aynı acenteden yaptırmışız.
MAPFRE GENEL SİGORTA. Ama bu iş bitince ilk işim zeyilnameyle iptal ettirmek olacak.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecüne etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”MapfreGenelSigorta | Kaskomda hasarımı 10-01-2011″ tab_id=”1450099403721-0402575a-25c6″]

Tarih               : 2011-01-09
Adınız              : ERDİNÇ
Soyadınız         : HİLALOĞLU
e-mail Adresiniz : balaban27@hotmail.com
Poliçeniz          : 020020103920/15031047/MAPFRE – TRAMER KAZA İHBAR NO 2040702

Şikayet Detayı  :
11.12.2010 TARİHİNDE MEYDANA GELEN TRAMERDEN AÇILAN DOSYA NUMARASI İLE 2040702 ONAYLANAN ARACIMIZIN HASARI İLE İLGİLİ EXPER TARAFINDAN BAKILMIŞ ARAŞTIRMACIYA GÖNDERİLMİŞ VE BUNUN NETİCESİNDE HASARIMIZDAN FERAGATNAME İSTEN MİŞTİR.

TRAFİK SİGORTASINDAN ARACIMIZIN HASARININ GİDERİLMESİ İÇİN EXPER GELDİ ARAŞTIRMACI GELDİ SONRA DOSYANIN NETİCELENMESİ İÇİN BUNDAN SONRA ASKERİ BİRİMMİ GÖNDERİLECEK. TARAFIMIZA TELEFON AÇILIP FERAGATNAME İSTENİYOR. VE AÇIKLAMA YAPILMIYOR.BU DOSYAYI UZATMAK ŞİRKETİN HESABINA GELEBİLİR AMA BEN ARACIMI YAPTIRAMADIM BEKLEMEKTEDİR.

TRAFİK SİGORTA HASAR ÖDEMELERİNDE YASAL SÜRE VARDIR. VE BU SÜRE AŞILMIŞTIR.2918 NOLU KARAYOLLARI KANUNUNA AYKIRI BİR DURUM YOKTUR.GENEL SİGORTA GAZİANTEP ÇEVRESİNDE TRAFİK SİGORTA ADETLERİNDE HATIRI SAYILI RAKAMLARI MEVCUTTUR.

YUKARIDA BAHSETMİŞ OLDUĞUMUZ HASARIMIZIN TAZMİNAT ÖDEMESİ İLE İLGİLİ 26 GÜNDÜR BEKLEMEKTEYİZ.SİGORTA ŞİRKETİNDEN TALEBİMİZ BİZE EXTRA ÖDEME YAPMASI DEĞİL ? HASARIMIZIN KARŞILANMASIDIR.ŞAHSIM TABİKİ HUKUKİ YOLLARI SİZİN KADAR OLMASADA ARAŞTIRDIĞIM KADARIYLA BLİYORUM.MAHKEMELER SİGORTALI TARAFINDAN AÇILAN DAVALARDA SONUCUNU SİGORTALI TARAFINDA KARAR ÇIKMAKTADIR.

HASARIN TAZMİNİ KONUSUNDA YARDIMLARINIZI RİCA EDERİM.
ERDİNÇ HİLALOĞLU

TRAMER KAZA İHBAR NO 2040702
GENEL SİGORTA POLİÇE 15031047

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecüne etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Mapfre Sigorta | Sağlık Poliçemde 12-11-2010″ tab_id=”1450099447320-54c42934-03aa”]

Tarih              : 2010-11-12
Adınız              : adnan
Soyadınız         : yılmaz
e-mail Adresiniz : adnan.yilmaz@turkcell.com.tr
Poliçeniz          : 020251723400374144
Şikayet Detayı  :
Sayın İlgili, Mapfre Genel Yaşam eşimin geçirmiş olduğu tedavi nedeni ile “Hastanemizden almış olduğumuz operasyonun sağlık nedenleriyle yapıldığına dair rapora rağmen” hem test hem de operasyon ile ilgili masrafları karşılayamayacağını söylemektedir.

Bazı bedelleri o anda içinde bulunduğumuz durumda, daha fazla uğraşmamak ve Genel Yaşamın “kronikleşen” bunaltıcı tavrından sıkıldığım için tarafımdan karşıladım. Fakat artık doktor muayenesi dışında tüm konularda sürekli aynı sıkıntıyı yaşamaya başladım.
Ne zaman “zor durumdayken belki kabul ettiririz” zihniyeti ile red süreci yaşasak telefona sarılarak şikayet ile problemleri halletmek durumunda bırakılıyoruz. İşin ilginci geçen sene başında aynı kapsamdaki diğer bir operasyon karşılanmıştı.

Hatta Genel Yaşamı aradığımızda telefonda Müşteri Temsilcisinin olmadığı saatte danıştığımız bir doktor tarafından da bu durum ile ilgili olumlu dönüş olması gerektiğine dair bir yorum bile aldık. Bizim bedelinin tamamını kendimizin karşıladığı başka bir tedavi nedeni ile Genel yaşamın diğer bir “sağlık” problemini kapsama almaması gibi bir hakkı olamaz. Müşteri memnuniyeti yerine kar odağını ön planda tutan kurumlarla çalışılmasının yeniden değerlendirilmesi gerektiğini düşünmekteyim.

Yıllardır özel sigorta kullanan bir kişi olarak Genel sigorta ile çalışmayı düşünen tüm kurum ve bireylere kararlarını tekrar değerlendirmeleri yönünde tavsiyede bulunuyorum. özellikle Mafre ile birleştikten sonra masrafları ödememeye yönelik çok fazla oyun içinde buluyorum bu firmayı.

Hakkımı Tüketici mahkemelerinde, ve basında ayrıca arayacağım. konuyla ilgili yardım ve yönlendirmelerinizi rica ederim.
Teşekkürler,iyi çalışmalar.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecüne etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][/vc_tta_accordion]

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER