20 Nisan 2024, Cumartesi
spot_img

MetLife, 2014’te müşteriye odaklanacak

Deniz YurtsevenMetLife Emeklilik ve Hayat, yıllık strateji toplantısını gerçekleştirdi. 10-12 Ocak 2014 tarihleri arasında Büyük Abant Oteli’nde düzenlenen ve şirket çalışanlarını bir araya getiren toplantıda, banka sigortacılığından kurumsal çözümlere kadar tüm birimlerin 2013 yılı değerlendirmesi yapıldı ve yeni hedefler belirlendi. Çalışanlar, ayrıca ‘Yol Project’ grubu eşliğindeki gala yemeğinde de keyifli saatler geçirdi.

MetLife Emeklilik ve Hayat Genel Müdürü Deniz Yurtseven, strateji toplantısında yaptığı konuşmada 2013 yılı için belirledikleri tüm hedeflerin gerçekleştiğini belirterek, başarılarından dolayı tüm çalışanlara teşekkür etti. Yurtseven, “2013’te oldukça başarılı bir yıl geçirdik. Hayat sigortacılığında sektör yüzde 26 büyürken, biz yüzde 35 büyüdük. 27 Aralık 2013 tarihi itibariyle 132 bin emeklilik sözleşmesine ve 363 milyon TL fon büyüklüğüne ulaştık. Yine 2013’te ortalama fon getirisinde pazar ikincisi olduk. Ferdi kaza branşında ise zaten pazar lideri konumundayız. Tüm MetLife çalışanlarına başarılarından dolayı teşekkür ediyorum” dedi.

Abant_toplanti

2014’te önceliklerinin müşteri odaklılığı olacağını belirten Yurtseven, şöyle devam etti: “Tüm çalışmalarımızın merkezinde bu konu var. Müşteri merkezli bir yaklaşımla müşteri memnuniyetini de daha yukarılara çıkarmayı hedefliyoruz. Özellikle müşteri memnuniyeti tarafında bir seri aksiyon içerisindeyiz. Müşteri memnuniyetini takip etmeye başladık. Müşteri konseyi oluşturarak, empati programı uyguluyoruz. Çalışanlarımıza müşteri odaklı eğitimler sağlıyoruz. 2014’te ‘Müşteri Odaklılık’ uygulamalarıyla da kendimizi pazarda daha fazla farklılaştırmak istiyoruz. MetLife olarak ilk 5 içinde yer almak istiyoruz. 2014’te de koyduğumuz hedefleri yine takım çalışmasıyla bir bir yakalayacağımıza inanıyorum.”

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER