29 Mart 2024, Cuma
spot_img

Oracle ve Snapchat dijital reklamcılığın etkilerini ölçüyor

Oracle ve Snapchat, Snap reklamlarının mağaza içi satışlardaki etkisini ölçtü. Snapchat’e reklam verenler için yapılan yeni ölçüm araştırmasına göre reklam kampanyalarının yüzde 92’si çevrimdışı satışlarda olumlu bir artışa neden oluyor.

snapchatOracle ve Snapchat, dijital reklamcılığın fiziksel dünya üzerindeki etkisini ölçmek için işbirliği yaptıklarını duyurdu. Oracle Veri Bulutu ve Snapchat birlikte Snapchat’te gerçekleştirilen pazarlama kampanyaları sayesinde mağaza satışlarındaki artışı ölçüyor. Kampanyaların mağaza içi satışlar üzerindeki etkisini analiz etmek suretiyle Oracle Veri Bulutu, paketlenmiş tüketici ürünleri alanında reklam verenlerin, Snapchat üzerinde devam eden pazarlama çalışmalarını ölçmelerine ve daha da geliştirmelerine yardımcı olacak.

Oracle Veri Bulutu ayrıca önde gelen kozmetik, kişisel bakım, temizlik, hazır gıda ve içki markalarının Snapchat üzerinde sürdürdüğü 12 farklı paketlenmiş tüketici ürünü kampanyasıyla mağaza içi satışlarda gerçekleşen artışın analiz edildiği yeni bir araştırmayı da yayınladı. Elde edilen bulgular şunları gösteriyor:

  • Snapchat’teki reklam kampanyalarının yüzde 92’si, mağaza içi satışlarda önemli bir artış sağlıyor
  • Snapchat reklam kampanyaları, satışlardaki artışın temel etken olduğu tüm önemli ölçüm alanlarında Oracle Veri Bulutu normlarını aşıyor.

Oracle Veri Bulutu’ndan sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Eric Roza konuyla ilgili şunları söylüyor: “Snapchat reklam verenlerine, kampanyalarının etkinliğini anlamalarına ve geliştirmelerine yardımcı olmak için tarihteki en hızlı büyüyen platformlardan biriyle çalışmaktan mutluluk duymaktayız. Çevrimdışı satış verilerini son teknoloji ürünü analitiklerle birleştirmek suretiyle Snapchat reklam verenlerine yatırımlarından elde ettikleri getiriyi azami seviyeye çıkartabilmelerine ve daha yüksek karlar elde edebilmelerine yardımcı olabilmekteyiz.”

Snapchat’te Küresel Gelir Operasyonları Başkanı Clement Xue ise şöyle konuşuyor: “Reklam verenleri hep dinledik ve ihtiyaç duydukları verileri her zaman kendilerine sunduk. Bu araştırma, Snapchat’in reklam verenler için satışları yönlendirme konusunda daha etkili olduğunu gösteriyor ve bu ölçüm çözümünü daha da geliştirerek sunmaktan memnuniyet duymaktayız.”

3 trilyon dolardan fazla değerdeki tüketici işlemleri verilerine, 2 milyar küresel tüketici profiline ve 1.500’den fazla veri iş ortağına erişebilen, dünyanın en büyük ‘hizmet olarak veri’ çözümü Oracle Veri Bulutu, aralarında yayıncı borsaları, reklam ağları, DMP’ler ve acente satın alma masalarının da yer aldığı, 200’den fazla büyük çaplı medya şirketiyle verilerini entegre ediyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER