26 Nisan 2024, Cuma
spot_img

Sağlık’ta her kesimi kucaklayan yeni ürünlere ihtiyaç var

2019’u atılım yılı olarak belirleyen Demir Hayat’ın Genel Müdürü Viktor Hodara, Türkiye’de sağlık alanında toplumun her kesimine ve ihtiyaçlarına yönelik, yenilikçi, ulaşılabilir ve kolay anlatılan ürünlere ihtiyaç olduğunu söyledi.

Türkiye’de sağlık sigortacılığının öncü şirketlerinden Demir Hayat, 2019’u atılım ve dönüşüm yılı ilan etti. Geçtiğimiz yıl acente ağını genişletip yeni acentelikler açan Demir Hayat, özel sağlık ve tamamlayıcı sağlık sigortası ürünlerinde de üretimlerini artırdı.

Demir Hayat Genel Müdürü Viktor Hodara

2019 yılını ise her yönden atılım yılı olarak belirleyen şirket, hem satış kanalları hem de teknolojik açıdan büyük bir değişim sürecinin içerisine girdi. Sağlık sigortacılığı ve Demir Hayat’ın dönüşüm süreci ile ilgili bilgiler veren Demir Hayat Genel Müdürü Viktor Hodara, sağlık sigortacılığı alanında Türkiye’nin henüz gelişmekte olduğunu ve ülkemizde toplumun her kesimine ve ihtiyaçlarına yönelik, yenilikçi, ulaşılabilir ve kolay anlatılan ürünlere ihtiyaç olduğunu söyledi.

Dijitalleşme ile dönüşüme girdik

Günümüzde teknolojinin gelişimiyle şirketlerin de bu yönde dönüşüm içerisine girmesinin kaçınılmaz olduğunu belirten Hodara, “Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de sigortacılık anlamında dijital dağıtım platformları hız ve kolay satın alma özellikleri ile ön plana çıkıyor. Özellikle kapsam ve içerik olarak daha basit ve pratik sigorta ürünlerinin online satışlarında artış yaşanabilir” dedi.  Demir Hayat olarak, dijitalleşme ile bir dönüşüm içerisinde olduklarını vurgulayan Hodora, şu bilgileri verdi: “Ana dağıtım kanalımız olan acentelerimizle web entegrasyonumuz zaten mevcut ve sürekli gelişiyor. Çok yakında yeni web sitemiz ile birlikte dijital dönüşümümüzü daha da ilerleterek, bu platform üzerinden de bazı ürün satışlarını ve hizmetleri gerçekleştireceğiz ve farklı kullanıcı kitlelerine daha hızlı ulaşma fırsatı bulabileceğiz. Bunların yanı sıra farklı mobil çözümler üzerinde de heyecanla çalışmaktayız, gerek dağıtım kanallarımızın gerekse son kullanıcı olan müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştıracak uygulamalar tasarlıyoruz.”

Yeni ürünler yolda

Geçen yıl, bekleme süresi olmayan ve hamileyken satın alınabilen ilk hamilelik sigortası le adından söz ettiren Demir Hayat,  sigortalıya kapsamlı bir poliçe sundu ve doğum teminatlarından faydalanmak için asgari 6 ay ile 1 yıl sigortalı olarak bekleme süresi geçirme zorunluluğunu da kaldırdı. Şirket, bu yıl ise buna ek olarak yabancı sağlık, seyahat sağlık, acil sağlık, kritik hastalıklar gibi ürünleriyle yine sektörde adından söz ettirmeyi hedefliyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER