19 Nisan 2024, Cuma
spot_img

‘Sigorta farkındalığı’ için REKLAM ATAĞI başladı 

Değişen risk algısı sigorta şirketlerini harekete geçirdi. Şirketler bireylerin sigorta konusundaki farkındalığını artırmak için reklam kampanyaları ardı ardına yayınlanmaya başladı. Sigorta bilincinin oluşmasında önemli bir katkı sağlayan bu reklamlarda özellikle ünlü isimlerin vurguladığı ‘risk’ mesajları dikkat çekiyor.

SEVGİ BAŞARAN

‘Sizin karagün dostunuz var mı?, ‘Hastalıkta sağlıkta tüm gücüyle yanınızda’, ‘Hayatı keşkeler yerine iyikilerle doldurun’ ya da ‘BES’le büyüt geleceği güvende olsun…’ Tüm bu sloganların ortak bir özelliği var. Hepsinin sigorta sektöründe faaliyet gösteren şirketlerin reklam sloganı olması. Diğer bir ortak özelliği ise vurguladıkları mesajlar. Evet son dönemde sigorta şirketleri reklam konusunda atağa kalktı desek yanlış olmaz. Şirketlerin hazırladıkları reklam filmleri TV’lerde ve radyolarda sıkça yayınlanmaya başladı. Birçok ünlü ismin boy gösterdiği reklam filmlerinde sigorta şirketleri artan risklere dikkat çekerek sigortanın önemine atıfta bulunuyor. Özellikle Selçuk Yöntem ve Timuçin Esen’in oynadığı reklam filmleri oldukça dikkat çekici. İki sanatçı her ne kadar birbirine rakip iki sigorta şirketinin reklamlarında oynasa da benzer mesajları vererek ‘risk’lere dikkat çekiyor.

TSS ve BES reklamları yoğunlukta

Bir yandan pandemi sonrası Tamamlayıcı Sağlık ürünlerine olan ilginin artması, diğer yandan 18 yaş altı gençlerin Bireysel Emeklilik Sistemi’ne (BES) dâhil edilmesi ile oldukça geniş bir hedef kitleye ulaşma şansı yakalayan sigorta şirketleri bu fırsatları yayınladıkları reklamlarla değerlendirmek istiyor. Bu ürünlere yönelik reklam kampanyalarını ardı ardına yayınlamaya başlayan sigorta şirketleri, bu branşlarda sigorta bilincinin oluşturulması yönünde önemli bir katkı sağlıyor.

Eğlenceli bir reklamla üniversiteli gençleri hedefliyor

AXA Sigorta, üniversitede eğitim gören 17-22 yaş arasındaki gençlerin ihtiyaçları ve kullanım alışkanlıkları doğrultusunda şekillendirdiği yeni ürünü “AXA Genç Tamamlayıcı Sağlık Sigortası”nı yeni reklam kampanyasıyla tanıttı. Publicis İstanbul tarafından hazırlanan reklam filminde, üniversiteye başlayan çocuklarına kayıt sırasında eşlik eden bir anne ve baba görüyoruz. Film boyunca okula başladığı için heyecanlı olan çocuklarının aksine, çocukları için endişelenen ailesinin abartılı düşünceleri eğlenceli bir dille ekrana geliyor. Ebeveynlerin endişesini dindiren ise gençlerin sağlığını üniversite yolculuğunda güvence altına alan AXA Sigorta oluyor. Reklam filminin yönetmen koltuğunda ise Gökdeniz Uslu oturuyor. 

Risklere karşı hazırlıklı olun!

Doğa Sigorta’nın beklenmedik risklerin her an başımıza gelebileceğine dikkat çektiği reklam filmi de geçtiğimiz ay yayınlanmaya başladı. Hayatın yolunda gittiğini düşündüğümüz, kendimizi ve sevdiklerimizi güvende hissettiğimiz anlarda hesapta olmayan risklerle karşı karşıya kalabilmeye dikkat çekilen reklam filminde, “Doğa Sigorta Doğru Adım Tamamlayıcı Sağlık Sigortası ile kendinizi ve sevdiklerinizi güvence altına alın, risklere karşı hazırlıklı olun” mesajı veriliyor. “Hayatta hiçbir şey hayatın kendisi kadar şaşırtıcı değildir. Ama siz yine de yeni reklam filmimizi izlerken şaşırmaya hazır olun! Hayatın yolunda gittiğini düşündüğümüz, kendimizin ve sevdiklerimizin güvende olduğunu hissettiğimiz anlarda hiç hesapta olmayan risklerle karşı karşıya kalabiliriz” denilen reklam filminde; Doğa Sigorta Doğru Adım Tamamlayıcı Sağlık Sigortası’na vurgu yapılıyor. Doğa Sigorta’dan reklam filmi ile ilgili yapılan açıklamada, şu bilgilere yer verildi: “COVID-19’dan kaynaklanan tedavi masraflarının da SGK ile anlaşmalı özel sağlık kuruluşlarında sigorta süresi içinde, poliçe özel ve genel şartları kapsamında karşılandığı Doğru Adım Tamamlayıcı Sağlık Sigortası ürünümüz geniş teminat seçenekleri ve bütçe dostu fiyatları ile sigortalılarımıza ve sigortalı adaylarımıza güven sunmaya devam ediyor.”

BES’le büyüt, geleceği güvende olsun

Anadolu Hayat Emeklilik’in 18 yaşından küçükler için hayata geçirdiği “Çocuğum için BES” ürününün reklam filmi de geçtiğimiz aylarda yayına girdi. “BES’le büyüt, geleceği güvende olsun” sloganıyla ebeveynlere seslenilen reklam filminde, çocukları büyürken onlarla birlikte büyüyecek bir birikim oluşturmanın değeri anlatılıyor. Havas İstanbul imzasını film, çocuğum için BES ürününe dikkat çekerek küçük yaşlardan itibaren yapılan birikimlerle çocukların hayata bir adım önde başlayacağı mesajını veriyor. Prodüksiyonunu Ptot Films’in yaptığı reklam filminin yönetmeni Çağatay Kaya.

Neova Katılım Sigorta’dan “Kara Gün Dostu”

Sigorta ‘kara gün dostu’, ihmal etmeyin

Neova Katılım Sigorta, Selçuk Yöntem’in rol aldığı “Kara Gün Dostu” filmi ile TV, dijital ve radyo mecralarında yayınlanacak reklam serisine geçtiğimiz ay başladı. Neova Katılım Sigorta’nın sigorta yaptırmanın önemine dikkat çektiği reklam serisinin ilk filmi “Kara Gün Dostu”, TV, dijital ve radyo mecralarında yayınlanıyor. Oyuncu ve sunucu Selçuk Yöntem’in yer aldığı reklam filminde, insanlara zor günlerde yanlarında olacak bir kara gün dostu edinmelerinin gerekliliği hatırlatılarak sigorta yaptırmanın önemi vurgulanıyor. Reklam filmi ile yarın ne olacağını kimsenin bilemeyeceğini, bu nedenle sigorta yaptırmanın ihmal edilmemesi gerektiği mesajını veren Neova Katılım Sigorta, herkesi sigorta yaptırmaya davet ediyor.  

Hayatı ‘keşke’ler yerine ‘iyiki’lerle doldurun

AgeSA, hayatı “keşke”ler yerine “iyi ki”lerle doldurmak için varız mesajını verdiği lansman filminin ardından yayınladığı ikinci reklam filmiyle “İyi Ki AgeSA” demeye devam ediyor. AgeSA’nın “İyi ki o günlerin geleceğini bilmek var” dediği reklam filminde, müşterilerine sunduğu çok sayıda fon seçeneği olduğu belirtiliyor. Ek olarak herkese uygun fon danışmanlığı seçenekleriyle BES müşterilerinin birikimlerini değerlendirmeleri ve emeklilik hayallerine kavuşmaları anlatılıyor. Bunun yanı sıra AgeSA müşterileri istedikleri zaman fonlarının yönetimini tamamen AgeSA’ya bırakabiliyor veya yalnızca fon dağılımı önerileri alarak fonlarını kendileri yönetebiliyorlar. AgeSA’nın “Siz de AgeSA’lı olun, emekliliğinizde keşke yerine iyi ki deyin” mesajını verdiği ikinci reklam filmi 4129 Grey imzasını taşıyor. Prodüksiyonunu Depo Film‘in üstlendiği filmin yönetmeni ise Serdar Dönmez.

Türkiye Sigorta, ürünlerini Timuçin Esen’le tanıtıyor

Türkiye Sigorta, sigortalılarına reklam yüzü Timuçin Esen ile ulaşıyor. Şirket, Timuçin Esen ile ürün portföyünü esprili bir senaryo ile tanıtıyor. Reklam dizisinde canlandırdığı Muzo karakteriyle izleyicide sempati uyandıran Muhammed Dede ile birlikte oynayan Esen, bireylerde sigortalılık bilincinin artırılması yönünde verdiği mesajlarla dikkat çekiyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER