6 Mayıs 2021, Perşembe
spot_img

Trafik sigortalarında ‘kaosa’ geri dönmeye ramak var

0
Öncelikle şunu belirterek konuya gireyim. Ben önce tüketiciyim ve herkes gibi haklarımı almak isterim. Diğer tarafta ise sigorta şirketleri var. Trafik sigortası zorunlu bir sigorta olduğu için herkes yaptırmak zorunda.

DASK ve konut poliçesi birbirini tamamlayan sigorta ürünleridir

0
Tüketicilerin büyük bir kısmında “DASK yaptırdığımda konut sigortasına ihtiyacım yok” tutumunun hakim olduğunu gözlemliyoruz. Konutumuz için DASK (Doğal Afet Sigortaları Kurumu) tarafından verilen teminatların; konut sigortasına göre az olduğunu hatırlatmak gerekmektedir.

Acenteler, açık… kapalı… açık… kapalı!

0
SigortaMedya Genel Yayın Yönetmeni Can Kantar, tam kapanma döneminde acentelerin çalışma durumlarıyla ilgili bir makale kaleme aldı. "Acenteler sigorta sektörünün temel taşlarından biri. Sektörün prim üretiminin yüzde 70'e yakınını acenteler gerçekleştiriyor. Acentelerimiz müşterisi ile iletişim içerisinde işlerini yürütüyor" diyen Kantar'ın "Acenteler, açık… kapalı… açık… kapalı!" başlıklı makalesi şöyle...

Kurum çalışanına sosyal medya yasaklamak çözüm değil

0
Hayatımız Sigortalı Yazarı Erhan Ayberk, derginin Mayıs sayısında yer alan köşesinde şirketleri yakından ilgilendiren bir konuyu işlemiş. Ayberk’in “Kurum çalışanına sosyal medya yasaklamak çözüm değil” başlıklı makalesi şöyle…

Sigorta şirketlerinin risk azaltma ve önleme çabaları

0
Sigorta sektörü, risk analizi ve hasar tazminatının ötesinde; birçok alanda riskin azaltılmasına katkıda bulunur. Sigorta şirketleri en başta kârlılık nedenleriyle riski azaltmak ve zararı önlemekle ilgileniyorlar. Önleme sadece daha iyi değil, aynı zamanda tedaviden daha ucuzdur.

Sigortacılıkta canlı data üzerinden etkin müşteri yolculuğu; dijital dönüşüm

0
Sağlık Yöneticisi & Proje ve Yönetim Danışmanı Dr. Ender Günay, “Sigortacılıkta, tüm verilerin kusursuz ve yerinde kullanılarak hesap verilebilir biçimde hizmeti sunmak esastır” diyor. Günay’ın “Sigortacılıkta canlı data üzerinden etkin müşteri yolculuğu; dijital dönüşüm” başlıklı makalesi şöyle…

Sigorta sektörü: Olumlu algılamanın faktörleri

0
Sigorta endüstrisi topluma birçok fayda sağlar. Risk analizi ve hasar tazmin mekanizması sayesinde ekonomik sistemin sorunsuz çalışmasını sağlar. Riski azaltma ve önleme çabalarıyla, bireysel ve toplu refahın belirleyici bir faktörünü temsil eder.

Cenk Ecevit: e-ticaret ve sigorta

0
Hayatımız Sigortalı Dergisi Yazarı Cenk Ecevit, günden güne artan e-ticaretle beraber gelen risklere dikkat çekiyor ve yeni sigorta ürünlerinin şart olduğunu söylüyor. Ecevit’in, Hayatımız Sigortalı Dergisi’nin Nisan ayı sayısında yer alan “e ticaret ve sigorta” başlıklı makalesi şöyle…

CAN KANTAR: Sigortasız adım bile atmamalıyız

0
Sigorta yaptırmanın önemi ile ilgili 15 yıldır ulusal basında yazılar yazıyorum. Bir farkındalık yaratmaya çalışıyorum. Son 15 yılda yazılarım çok farklı ekonomik konjonktürlere denk gelmiştir...

Sigorta Ekranı ile fark yarattık

0
Sigorta Ekranı’nın yayın hayatına başlamasının üzerinden tam bir yıl geçti. Biz bu stüdyo ile birlikte YouTube kanal yatırım hazırlığını ne için yapmıştık? Ne işe yaradı? Aslında çıkış noktamız stüdyo üzerinden yayın yapmaktı. Sigorta Ekranı bizim için sadece bir YouTube kanalı değil, aynı zamanda içerik kaynağımız oldu.

Sigorta eksperliği evrensel olarak ‘oto dışı’ içindir

2
Hayatımız Sigortalı Dergisi yazarı Eksper Mustafa Nazlıer, derginin Nisan sayısında “Eksper Gözüyle” başlığı altında bir seri makale yayınlamaya başladı. Nazlıer’in eksperliğin ne olduğunu anlattığı makalesinin ilk bölümü şöyle…

Devrim Ersöz: Acenteler için 8 adımda stratejik planlama

2
Hayatımız Sigortalı Dergisi Yazarı Devrim Ersöz, acenteleri yakından ilgilendiren bir makale kaleme aldı. Ersöz’ün, derginin Nisan sayısında yer alan “Acenteler için 8 adımda stratejik planlama” başlıklı yazısı şöyle…

CAN KANTAR: İhtiyaca göre sigorta devri

0
SigortaMedya Genel Yayın Yönetmeni Can Kantar, Posta Gazetesi’ndeki Hayatımız Sigortalı köşesinde tüketicinin ihtiyacına göre hazırlanan sigorta ürünlerine değiniyor. Kantar’ın “İhtiyaca göre sigorta devri” başlıklı makalesi şöyle…

Pandemide hasar ve süreç yönetiminde öne çıkanlar

0
SigortaMedya Yazarı Uzman Eksper Mustafa Nazlıer, pandemide hasar ve süreç yönetiminde yaşananları gözler önüne seriyor. Nazlıer’ın “Pandemide hasar ve süreç yönetiminde öne çıkanlar” başlıklı makalesi şöyle…

Devrim Ersöz: Strateji oluşturmak

0
Hayatımız Sigortalı Dergisi Yazarı Devrim Ersöz’ün Şubat ayı yazısı strateji üzerine. Ersöz, çalışan ve şirket yöneticileri için önemli ipuçları verdiği makalesinin başlığı da “Strateji oluşturmak.” Ersöz’ün makalesi şöyle…

Gazete Sigorta Azerbaycan’dan merhaba

0
Türkiye'nin en etkin sektörel Yayın Grubu olan Sigortamedya ise iki ülke sigorta pazarının bu bilgi alışverişene bir iletişim köprüsü olmayı kararlaştırdı. Öncelikle Sığorta Ekranı Az YouTube Kanalı yayınına başladı. Şimdi ise...

KONTRA SİGORTACI: Stratejik ürün BES

0
Hayatımız Sigortalı Dergisi'nin Şubat sayısında yayınlanan Kontra Sigortacı köşesinde Bireysel Emeklilik Sistemi, yani kısa adıyla BES konu edilmiş. Ama bu defa tüketiciler için değil sigortacılar için...

CAN KANTAR: Sigortacılıkta Türkiye Azerbaycan kardeşliği

0
Türkiye ile Azerbaycan kardeş ülke. Kalbimiz birlikte atar, aynı şeylere üzülür, aynı şeyler için seviniriz. Mutlu günlerimizde birbirimizin yanında olduğumuz gibi kötü günlerde de hemen birbirimizin yardımına koşarız.
Erhan Ayberk

Reklam sorumluları ‘Sosyal İkilem’ belgeselini izlemeli

0
Hayatımız Sigortalı Yazarı Dr. Erhan Ayberk, şirketlerin reklam sorumlularına yönelik bir yazı kaleme aldı. Ayberk’in “Reklam sorumluları ‘Sosyal İkilem’ belgeselini izlemeli” başlıklı yazısı şöyle…

CAN KANTAR: Ferdi kaza sigortası herkese lazım

0
Günümüzde risklerin fazlalaştığını hepimiz görebiliyoruz. Ve bu risklere her geçen gün yenileri ekleniyor. Şimdi sigorta yaptırmanın pahalı olduğunu söylemeyeceğiniz bir sigorta poliçesini sizinle paylaşmak istedim.