22 Eylül 2021, Çarşamba
spot_img

TARSİM BİP Danışma Hattı hizmete girdi

Tarım sigortasına ilişkin işlemlerin kolaylaştırılması ve hızlandırılması amacıyla TARSİM Danışma Hattı; Türkiye’nin yerli iletişim platformu BİP uygulaması üzerinden hizmete başladı.

TARSİM, üretici ve yetiştiricilerin tarım sigortası konusundaki işlemlerini kolaylaştırmak amacıyla yeni bir uygulama başlattı.

Bu yeni uygulama ile ilgili TARSİM’in resmi internet sitesinde yer alan açıklamada, “TARSİM’in çağrı merkezi, kurumsal internet sitesi ve mobil uygulamasının yanı sıra, üreticiler ve yetiştiriciler akıllı telefonlarına, tüm cep telefonu operatörlerinden ücretsiz olarak BİP uygulamasını indirdikten sonra TARSİM sayfasını takip ederek, 7 gün 24 saat boyunca TARSİM Danışma Hattı’na ulaşabiliyor” deniliyor.

TARSİM BİP Danışma Hattı ile neler yapılıyor?

  1. TARSİM BİP Danışma Hattı ile hasar değerlendirme sürecindeki eksik evraklar, diğer talepler ile ilgili dilekçe ve resmi kurum evrakları gönderilebiliyor.
  2. 0850 250 82 77 numaralı Müşteri İletişim Merkezine ulaşılabiliyor.
  3. Tarım sigortaları ile ilgili güncel gelişmeler takip edilebiliyor.
  4. Bilgi Formu aracılığıyla TARSİM’e soru ve talepler iletilebiliyor.
  5. Uygulama sayesinde, üretici ve yetiştiriciler TARSİM’in hizmetlerini değerlendirebiliyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER