28 Mart 2024, Perşembe
spot_img

“Tatilciler otelin sigortalı olup olmadığını sormalı”

Kış boyu beklenen o az ama keyifli zamanların kusursuz olmasının şartlarından biri de kusursuz bir otel tercihinden geçiyor.

Güneşin kendini iyice göstermesi ile tatile çıkanların sayıları da artmaya başladı. Kış boyu beklenen o az ama keyifli zamanların kusursuz olmasının şartlarından biri de kusursuz bir otel tercihinden geçiyor.

Groupama Genel Müdür Yardımcısı Yeşim Denizli

Groupama Kurumsal Sigortalar UW ve Reasürans’tan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Yeşim Denizli; “Otel paket sigortasının teminatları tüm dünyadan misafir ağırlayan otellerimizin aleyhine açılabilecek sorumluluk tazminat taleplerini karşılaması açısından çok önemli bir güvence sağlıyor” diyor.

Pozitif fayda sağlayacak

Denizli, yerli misafirlerde ise bu bilincin çok olmadığını ise şu sözlerle açıklıyor: “Ne yazık ki otel misafirlerinin kaldıkları otelin sigortalı olup olmadığını sormak gibi bir alışkanlığı yok. Halbuki özellikle değişik spor ve eğlence aktivitelerinin olduğu otellerde konaklayan misafirlerin bu aktiviteler esnasında oluşabilecek kazalarda, otelin bu tür sorumluluk risklerine karşı misafirlerini güvence altına alıp almadığına dair bilgi istemesi hem tüketicilerin bilinç seviyesinin arttırılması hem de otel sahiplerinin ağırladıkları misafirlerin her türlü riske karşı güvence altına alma gereksinimine dair hassasiyetlerinin artırılması açısından pozitif fayda sağlayacak.”

Denizli, bu poliçenin birçok teminata ek olarak otel çalışanlarını ve ferdi kaza risklerini de güvenceye aldığını ifade etti.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER