25 Nisan 2024, Perşembe
spot_img

TSEV’den sigortacılıkta sonuç odaklı satış eğitimi

Türk Sigorta Enstitüsü Vakfı (TSEV), Kısa Süreli Eğitim Programları kapsamında “Sonuç Odaklı Satış İçin 15 Pratik Adım ve Sigortacılığa Uyarlanması” eğitim programı düzenleyecek. 26-27 temmuz tarihlerinde yapılacak online eğitim için son başvuru tarihi 13 temmuz.

Türk Sigorta Enstitüsü Vakfı (TSEV)  tarafından Kısa Süreli Eğitim Programları kapsamında düzenlenecek “Sonuç Odaklı Satış İçin 15 Pratik Adım ve Sigortacılığa Uyarlanması” eğitim programı oldukça kapsamlı bir şekilde gerçekleştirilecek. Bir takım oluşturmak için sadece elemanları belirlemek ve onlara görevler vermek yeterli değil. Birlikte, ortak hedefe doğru ilerlemek için bazı tutum, bilgi ve becerilere sahip olunması gerekiyor. Bu eğitimde modern bir ekibin ihtiyaç duyduğu, gerekli bilgi ve becerilerin yanında takımı motive edici teknikler  de anlatılacak.

26-27 Temmuz tarihlerinde, Mehmet Muratoğlu’nun eğitmenliğinde online yapılacak eğitim programı için son başvuru tarihi 13 Temmuz. Eğitim kayıtları 12 Temmuz Pazartesi saat 17.30’a kadar geri çekilebilecek.

Sonuç Odaklı Satış İçin 15 Pratik Adım ve Sigortacılığa Uyarlanması (ONLINE)

Eğitimin Tarihi: 26-27 Temmuz 2021

Son Başvuru Tarihi: 13 Temmuz 2021

Saat/Kredi: 10:00-13:00 / 6 Saat

Ücret: 550 TL KDV Dahil

İndirimli Ücret:440 TL KDV Dahil

(9 Temmuz 2021 saat 17:30’a kadar yapılan kayıtlarda geçerlidir.)

Eğitim Amacı:

Eğitim programı sonunda katılımcıların aşağıdaki konular hakkında bilgi sahibi olması ve bu konulardaki sorulara detaylı cevap verebiliyor olmaları amaçlanıyor:

  • Satış epistemolojisi (Satış bilgisinin niteliği, “satışta doğru” ne anlama gelir?)
  • Satış-Müşteri hedef bilgilerinin kaynağı-doğruluğu ve bunların nasıl kullanılacağı;
  • Satış hikâyelerinin kurgulanması ve müşteriye anlatımı;
  • Satışta karşılaşılan zorlukların neler olduğu ve nasıl tanımlanacakları;
  • Çözümlerin analizi ve sonuca giden hareketliliğin doğru anının belirlenmesi;
  • Müşteri için temiz bir gündem oluşturma ve müşteriyle gündem üzerinde nasıl anlaşılacağı;
  • Müşteri için satışın anlamlandırılmasının ve boyutlandırılmasının ne şekilde yapılacağı.

Eğitimin İçeriği:

  • Satış- Müşteri hedeflerinin satıcı ve şirket üzerindeki etkilerinin sorgulanması
  • Satış profesyoneli ve müşteri arasındaki 4 bölge metodunun yorumlanması (Johari Penceresi)
  • Müşteride değişime neden olacak satış hikâyesi nasıl oluşturulmalı?
  • Satışta faydaya odaklanma, müşteri konsantrasyonunu harekete geçirme
  • Satış sunumunun müşteri problemlerinin çözümündeki etkisinin anlaşılması
  • Bilgi ve verilerin kanıtlanması ve görselleştirilmesi
  • Üç önemli şeyi aktarma kuralı (3 x 3)
  • Satışta sonuca yönelik uzun ve kısa sunum senaryolarının hazırlanması
  • Satışı müşteriye özgü kişiselleştirme adımı
  • Karmaşıklıktan uzak, temiz bir gündem oluşturma yaklaşımları
  • Hedef müşterinin anlaşılmasını kolaylaştıran bilgilerin belirlenmesi
  • İlgili örnek ve veri kullanımı, kararı kolaylaştırma adımı
  • Satıcı-Müşteri arasındaki karşılıklı bilgi alışverişi / Nerede olunduğunu (Satış anı) belirleme yaklaşımı
  • Satış için harekete geçmeli mi? Sonraya mı bırakmalı? Kararları test etme yaklaşımı
  • Satış adımlarında anlaşma ve sonuca yönelik satışı boyutlandırma adımı

Detaylı bilgi ve kayıt için https://www.tsev.org.tr ziyaret edilebilir.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER