26 Nisan 2024, Cuma
spot_img

Türk Nippon Sigorta seyahat kampanyalarına doymuyor

30 Haziran’a kadar ferdi kaza poliçelerinde belirlenen hedefleri tutturacak Türk Nippon Sigorta acenteleri, yıl içinde Kiev seyahatine gitmeye hak kazanacak.

türk nippon kiev
Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu

Türk Nippon Sigorta, bu sefer de rotasını Ukrayna’nın başkenti Kiev’e çevirdi. 30 Haziran’a kadar hedeflerini tutturacak acenteler, yıl içinde düzenlenecek Kiev seyahatine gitmeye hak kazanacak. Konu hakkında konuşan Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, düzenledikleri seyahatlerle ve farklı kampanyalarla her zaman acentelerinin motivasyonunu artırmayı ve onlara ek kazanımlar sağlamayı hedeflediklerini dile getirdi. Pamukçu, Türk Nippon Sigorta’nın en önemli dağıtım kanalının acenteler olduğunun altını çizerek, “Acentelerimizi iş ortaklarımız olarak görüyor ve onları her şeyden çok önemsiyoruz. Şirket olarak vermiş olduğumuz bu değerin bilinciyle hareket ediyoruz. Prim üretimimizin büyük bir kısmını en önemli iş ortaklarımız olan acentelerimiz vasıtasıyla sağlıyoruz. Temel stratejimize paralel olarak, acentelerimize verdiğimiz hizmetin kalitesi bizim için her şeyden önemli. Bu sistemde çalışmaya ve acentelerimiz için her zaman yenilikler yapmaya, motivasyonlarını yükseltmeye devam edeceğiz. Düzenlediğimiz gezi ve kampanyalar da hız kesmeden devam edecek” ifadelerini kullandı.

Eğitimler hız kesmiyor

Türk Nippon Sigorta’da eğitimler hız kesmeden devam ediyor. “Hayat boyu öğrenme” mottosunu benimsemiş Türk Nippon Sigorta, en son 4 Mayıs tarihinde satış ve pazarlama grubuna yönelik bir eğitim gerçekleştirdi. Hasar ve teknik gibi genel süreçler konusunda gerçekleştirilen eğitime Türk Nippon Sigorta’nın tüm satış ve pazarlama departmanı katılım gösterdi. Eğitimden sonra bir akşam yemeği organizasyonu gerçekleştirildi. Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, Türk Nippon Sigorta olarak çalışanlarının gelişimine büyük önem verdiklerini ifade etti. Çalışanlarına hem teknik hem de kişisel gelişim adına birçok fırsat sunduklarını kaydeden Pamukçu, “Türk Nippon Sigorta çalışanlarının yaşam boyu öğrenmeyi benimsemeleri için çalışıyoruz. Bu, bizim için şirket kültürümüzün önemli bir unsuru. Bunların dışında, şirket içi süreçlerimizi kurarken ya da yenilerken çalışan motivasyonunu ve bağlılığını daima ön planda tutuyoruz. Tüm çalışanlarımızı dinleyerek onların fikirlerini alıyoruz. Özellikle yeni projelerde genç çalışanlarımızın görüşleri bizler için oldukça önemli oluyor” dedi.

Türk Nippon Sigorta’dan kurum içi eğitim

Satış ve pazarlama grubu doyasıya eğlendi

Türk Nippon Sigorta satış ve pazarlama departmanı, 4 Mayıs tarihinde gerçekleştirilen eğitimin ardından düzenlenen yemeğe katıldı. Neşeli sohbetlerle şenlenen yemekte, bölgelerden gelen çalışanlarla genel müdürlük çalışanları tanışma ve kaynaşma fırsatı yakaladı. Gecenin devamında gitar müziği eşliğinde şarkı söyleyerek eğlenen ekip, yoğun iş temposuna keyifli bir ara vererek motivasyon depolamış oldu.

TNS çalışanları artık doğum günlerinde izinli

Çalışanlarından aldıkları fikirlerle sürekli yeniliklere imza attıklarından bahseden Pamukçu, “Şirket içinde gerçekleştirdiğimiz yeni uygulama ile artık tüm çalışanlarımız doğum günlerinde izinli olacaklar. Özellikle genç çalışanlarımızın görüşleri bu kararı almamızda etkili oldu. Çalışanlarımızın motivasyonlarını sağlayıp sürdürmek bizim en önem verdiğimiz konuların başında geliyor. Bu doğrultuda IK süreçlerimizi farklı uygulamalarla besliyor, şirket içinde birçok yeniliği hayata geçiriyoruz” ifadelerini kullandı.