24 Nisan 2024, Çarşamba
spot_img

Ünal Ünaldı: 1.377 kişilik bir aileyiz

RS Servis Yönetim Kurulu Başkanı Ünal Ünaldı, toplam 1.377 çalışanla sigorta sektörüne hizmet verdiklerini açıklayarak, bu yıl daha da büyümeyi ve 61 servis merkezine ulaşmayı hedeflediklerini söyledi.

RS Servis Yönetim Kurulu Başkanı Ünal Ünaldı, Antalya Sigorta Acenteleri Derneği (ANSAD) tarafından gerçekleştirilen “Sektördeki Son Gelişmeler” toplantısına katıldı. Burada acentelere seslenen Ünal Ünaldı, RS Servis’in hedeflerinden, sunduğu hizmetlerden, teknolojik gelişmelerinden ve acenteler için stratejik bir önem oluşturacak ve birçok acente tarafından kullanımına başlanan müşterilerinin aldıkları tüm hizmetleri takip edebilecekleri Acente Portal Ekranı’ndan bahsetti. RS Servis’in toplam 1.377 kişilik bir ekiple hizmet verdiğini açıklayan Ünaldı, “Biz 1.377 kişilik bir aileyiz. Genel Müdürlüğümüzde 39, RS bünyesinde 324, franchiselerimizde 1.014 olmak üzere, toplam 1.377 çalışanımızla sektöre hizmet veriyoruz” dedi. Ünaldı, Türkiye’de 51 ilde, KKTC’de 3 ilde olmak üzere toplamda 54 ilde hizmet verdiklerini söyledi. Hedeflerinin 81 ilde 81 RS Servis oluşturmak olduğunu belirten Ünaldı, şöyle devam etti: “Buna sadece büyüme politikası olarak değil aynı zamanda sosyal sorumluk olarak bakıyoruz. Bu yılın sonunda 61 RS Servis merkezine ulaşacağız. 20 servis merkezini de pilot servis olarak uygulama içerisine dahil edeceğiz. Yavaş yavaş pilot servis merkezlerini kurumsal altyapımıza adapte ederek, eğitime hak kazananları RS Servis franchise haline getireceğiz.” dedi

Mini onarımda 2016 hedefi 25 bin araç

RS Servis’in üç ayrı sistemden oluştuğunu ifade eden Ünaldı, bunları mini onarım sistemleri, boya koruma ve temizlik sistemleri ve plastik, alüminyum parça onarım sistemi olarak sıraladı. Mobil parça onarım hizmetinde, plastik ve alüminyum parça onarım hizmetinde tüm sigorta şirketleriyle anlaşmalı olduklarını söyleyen Ünaldı, mini onarım hizmetinde şu anda Axa Sigorta, Doğa Sigorta, Dubai Starr Sigorta, Generali Sigorta, Groupama Sigorta, Neova Sigorta, Ray Sigorta, Ziraat Sigorta, Eureko Sigorta ve Zurich Sigorta olmak üzere 10 sigorta şirketiyle anlaşmalı olduklarını belirtti. Mini onarım hizmeti vermeye 2013’ün Aralık ayında başladıklarını söyleyen Ünaldı, “2014 yıllında 14 bin araca, 2015 yıllında 18 bin araca mini onarım hizmeti verdik. 2016’da 25 bin araca mini onarım hizmeti vermek istiyoruz” dedi.

Sektöre, 2015’te 117 milyon TL katkıda bulunduk

Mobil parça onarımı vermeye 2009 yılında başladıklarını açıklayan Ünaldı, 2009 yılında 6 ay içerisinde 2 bin 385 parça, geçen yıl 365 bin parça onardıklarını söyledi. Sigorta şirketlerinin onarım maliyetlerini ne değerde düşürdüklerini de anlatan Ünaldı, sektöre, 2015 yılında 117 milyon TL’lik, 2009 yılından bu yana toplamda 400 milyon TL’lik katkıda bulunduklarını ifade etti.

1 Nisan itibarıyla RS Servis’in hasarlı araç kabulüne başladığını söyleyen Ünaldı, “Bu yıl hasar onarımında 4 bin araç hedefimiz var. Önümüzdeki yıl 5 bin, ayrıca her yıl yüzde 25 büyüme hedefliyoruz” diye konuştu. RS Servis’lerin hızlı onarım ve teslim noktası olduğunu söyleyen Ünaldı, en kaliteli çözüm ortakları ile birlikte onarım kalitesini maksimum düzeyde tuttuklarını ifade etti.

Ünaldı, RS Servis’in dört ayrı sertifikası olduğunu da sözlerine ekleyerek, OSEM belgesi için başvurunun yapılıp, sözleşmenin imzalandığını, en kısa zamanda diğer belgeler arasına ekleyeceklerini belirtti.

Müşteri memnuniyeti ilk önceliğimiz

Acente Portal Ekranı’na ilişkin açıklamalarda bulunan RS Servis Yönetim Kurulu Başkanı Ünal Ünaldı, Portal Ekranı sayesinde acentelerin RS Servis bünyesinde yapılan tüm mini ve hasar onarımlarında hasarlı bölge, araç randevu, araç teslim gibi bilgilere, onarım öncesi ve sonrası fotoğraflara, anket formlarına ulaşabileceklerini söyledi. RS Servis’in tüm süreçleri şeffaf bir şekilde acenteleriyle paylaştığını belirten Ünaldı, “Mini onarım firması olmamızdan kaynaklı ‘Mini onarım hizmeti için gittiğimde hasar dosyası açılır mı?’ diye bir endişe var. Eğer ki mini onarıma girecek bir hasarda RS Servis merkezi hasar dosyası açıyorsa ve buna itirazınız varsa genel merkezimizden bununla ilgili yeni bir inceleme talep edebiliyorsunuz. Genel merkezimiz de bu hasarın gerçekten mini onarım kapsamında onarılabileceğine kanaat getirirse, müşterinin poliçe zararını karşılamayı taahhüt ediyoruz. RS Servis olarak tüm müşterilerimizin memnuniyeti bizim için önemli” diye konuştu.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER