26 Nisan 2024, Cuma
spot_img

“Acentelerin de şirketlere empati yapması lazım”

Türkiye Sigorta Birliği Genel Sekreteri Mehmet Akif Eroğlu, acentelerin hep sigorta şirketlerinden empati beklediğini, acentelerin de şirketlerin içinde bulundukları sorunları dikkate alması gerektiğini söyledi.

ALP SÜER / HAYATIMIZ SİGORTALI

Hayatımız Sigortalı Dergisi’nin şubat sayısında konuğu Türkiye Sigorta Birliği Genel Sekreteri Mehmet Akif Eroğlu oldu. Eroğlu ile sektörün en temel sorunlarından biri trafik sigortasını konuşmamızın yanı sıra acenteler ilişkin görüşlerini de sorduk. Eroğlu, sektörün vatandaşların sigorta bilincinin ve hizmet kalitesinin artması için acentelerin eğitimine daha fazla önem vermesi gerektiğini düşünüyor.

Eroğlu, acentelere yönelik de şu mesajları veriyor: “Acente kanalı sektör için olmazsa olmaz. Sektörde toplam üretimin yaklaşık yüzde 70’i acente kanalıyla gerçekleştiriliyor. Ancak, acenteler hep sigorta şirketlerinden empati bekliyorlar. Oysa, onlar da sigorta şirketlerine bakarken empati yapmalılar, şirketlerin yaşadıkları, içinde bulundukları sorunları dikkate almalılar. Acenteler de empati yeteneğini geliştirdiğinde sektörde daha verimli noktalara ulaşılabileceğini düşünüyorum.”

3 YORUMLAR

  1. iyi günler mehmet bey
    size katılıyorum ama biz acentelerinde sorunları var.bunlara da bi çözüm bulunması lazım.bu sektörde her kesimin sorunları var ama çözüm de sıkıntı var.örneğin biz acentelerinde yasal olamayan sigortacılarla sıkıntımız var.yasal olmayan sigortacılar kapatılsın bulunulan yerde olması gereken acente sayısı (eczacılarda olduğu gibi) sınırlansın bütün sigorta şirketlerinin ekranları yasal acentelere açılsın ve acente komisyonları da %5 çekilsin.hem şirketler arasında rekabet artar hemde acente müşterime bu şirketin policesini nerden bulurum derdinden kurtulur.ama ben 2007 yılından beri bir arpa boyu yol aldığımızı düşünüyorum allah yardımcımız olsun

  2. AKİF BEY MALESEF NE SÖYLEDİĞİ HAKKINDA BİLGİSİ OLMADIĞI İÇİN, ACENTALARDAN EMPATİ BEKLEMELERİ SIKINTILI.
    SEBEBİ ŞU, GENELLİKLE SİGORTA ŞİRKETLERİ ACENATALARI DİNLER GİBİ YAPIYOR AMA DİNLEMİYOR..DİNLEMEKTE İSTEMİYORLAR..BİRİNCİSİ BU KOMİSYONLARLA ACENTALIK YÜRÜTMEK MÜMKÜN DEĞİL…İKİNCİSİ ACRETALARI HASAR SÜRECİNDEN BİLHASSA UZAKLAŞTIRDINIZ….SAHTE SİGORTA EKSPERLERİ İLE ÇALIŞIP VE ANLAŞMALI SERVİSLERİ DE SAHTE SİGORTA EKSPERİ OLARAK KULLANMAYA ve HASAR VE ARAÇ ONARIM KALİTESİNİ DÜŞÜDMENİZ DE CABASI….SİGORTA EKSPERLERİ HALA ÖDEMEYEN VE EKSPERLER İLE MAHKEMELİK OLMAKTAN ZEVK DUYAN BİR SİSTEME GİRDİNİZ…..YANİ YAPTIĞINIZ BÜTÜN İŞLER KALİTESİZ VE TUTARSIZ…SİZİNLE İSTEDİĞİNİZ ZEMİNDE İSTİDİĞİN TV KANALINDA TARTIŞMAYA HAZIR VE NAZIRIZ…SAYGILARIMLA

    MESUT CEMİL BOYNER
    SİGORTA EKSPERLERİ İŞVEREN SENDİKASI
    GENEL BAŞKAN

  3. DÜZELTME: HALA SİGORTA EKSPERLERİNİ 2015 YILINDAN BERİ HALA ÖDEMEYEN VE EKSPERLER İLE MAHKEMELİK OLMAKTAN ZEVK DUYAN BİR SİBTEME GİRDİNİZ…

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER