22 Eylül 2021, Çarşamba
spot_img

■AXA Sigorta….KaskoPoliçem

Sayın İlgili,

Şikayete ilişkin yanıtımız bilgilerinize sunulmuştur. Saygılarımızla,

Sitenize Sn. SEVER tarafından yönlendirilen başvuruya ilişkin değerlendirme yapılmıştır. Başvuru üzerine konu durum ivedilikle benzer himzetleri aldığımız partner firması ile paylaşılmıştır. Asistans firması tarafından alınan açıklamada 03.11.2015 tarihinde kiralık araç talebininin ulaştığı, değişiklik talebi ile birlikte 04.11.2015 tarihinde araç değişikliğinin sağlandığı bilgisi alınmıştır. Konu hakkında  Sn. SEVER ile görüşülerek teyit alınmış ve kiralık araç uygulaması hakkında bilgi verilmiştir. Ayrıca 03.11.2015 tarihinde açılan hasar dosyasına ilişkin  Dosya Sorumlusu tarafından iletişim sağlanmış ve hasar sürecine ilişkin bilgi paylaşımında bulunulmuştur. Konuyu bu doğrultuda bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla,

AXA SİGORTA A.Ş.

Müşteri Hizmetleri Departmanı
——————- ——————-
AXA Sigorta müşterisi Cem Sever in Şikayet bildirimi

Merhabalar,

AXA Sigorta müşterisi Cem Sever in Şikayet bildirimi aşağıda detayları ile bilginize sunulmuştur.

İncelemeleriniz sonrasında çözümlenme mesajınızı tarafımıza iletmenizi rica ederim

Saygılarımla

Sigortamedia

 

—————————–
 Şikayet bildirimi
—————————–

Adınız Soyadınız : CEM SEVER

Mail adresiniz: bulentdas@outlook.com

Sigorta Şirketiniz ve Poliçe Numaranız: 98062417

Tarih: 04-11-2015    98062417
Şikayet Mesajınız: AXA SİGORTA TADAN TARAFIMA SAĞLANAN İKAME ARAÇ ARIZALI ÇIKMIŞTIR ARAÇ DEĞİŞİMİNİ AXA SİGORTA DEĞİŞİMİNİ YAPMAMAKTADIR ARIZALI ÇIKAN ARACIN TAMİR YOLUNU GİDİYORLAR VE KONU İLE İLGİLENMEMEKTEDİR.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER