17 Ocak 2021, Pazar

■Güneş Sigorta…Kasko Poliçemde sorunum

ŞİKAYET FORMU

Ad & Soyad: Ç….. y…..
Mail: c…….@…..com
Tarih: 2016-07-29
Sigorta Şirketi: güneş sigorta
Poliçe No: 2………
Şikayetin Detayı: firma aracımız olan 06…….. plakalı 2…….. nolu sigorta poliçe numarası olan aracımız tahmini 20 haziran 2016 tarihinde hasara ugramıs ve yapılan eksper değeirlendirmesi sonucu ağır hasarlı olarak işlem görmeye başlanmıstır ancak su an itirabiryle 29 temmuz 2016 yaklasık dosya açılalı 40 gün geçmesine rağmen tarafımıza ulaşan herhangi bir bilgilendirme veya mutabakat ya telefonla bir arama söz konusu değildir araç firma aracı oldugundan ötürü ticari anlamda 40 gündür ticari anlamda ciddi bir kaybımız sözkonusu bir çok farklı sigorta şirketiyle çalısan bir firma olarak diğer sigorta şirketlerinin 25 günde ödeme yaptıgına şahit oldugumuz olmustur kaldı ki güneş sigorta bize bugün evrakları yollasa aracın trafikten çekilmesi vekalet vs.minimum en iyi ihtimalle hasar tarihi itibariyle 60 günde ödememizi alabileceğiz ve hasar tarihi itibariyle 40. günde henüz daha elimize bir evrak bile ulaşmamıstır bitmek bilmeyen her aradıgımızda da ihale süreci devam etmektedir cevapları da cabası.teşekkürler güneş sigorta

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim bilgisi detaylarınızın doğruluğu, Poliçe ve hasar dosyanızın incelenmesi sonrasında sizin ile iletişim kurulması gereken konularda karşılaştığınız sorununuzun ilgili sigorta firması tarafından çözümlenmesi için geçecek sürece etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.
İLETİŞİM: sikayetim@sigortamedia.com

.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Reklam -

SON EKLENEN HABERLER