AXA Sigorta pandemide de ek hizmetlerle müşterilerinin yanında duruyor

0
69

Sigorta şirketleri pandemi sürecinde sadece ürün değil, ek hizmetlerle de sigortalılarının hayatını kolaylaştırıyor. Bu şirketlerden biri olan AXA Sigorta sunduğu ek hizmetlerle kendinden söz ettiriyor.

Bu konuda AXA Sigorta’nın; uzaktan hasar tespiti, ücretsiz çekici hizmeti ile evden çıkmadan servislere araç transferi, dezenfeksiyon hizmeti sunduğu gözleniyor. Aynı zamanda AXA Sigorta, salgın döneminde hayati önem taşıyan uygulamalarını müşterilerinin sosyal mesafe kurallarına uygun davranma çabasını destekliyor. Böylece AXA Sigorta, müşterilerinin hasar kaynaklı karşılaşabilecekleri kalabalıklarla daha az temas etmesini sağlamak amacıyla uygulamalarını hızla hayata geçiriyor.

AXA Sigorta, sigortalılarının hayatlarını kolaylaştıracak uygulamalarına pandemi döneminin zorlu koşullarında yenilerini ekledi. Sonuç olarak AXA Sigorta’nın pandeminin ilk günlerinden itibaren sigortalılarına araçlarının hasar onarımlarını güvenle gerçekleştirebilmeleri için sunduğu  “Ücretsiz Çekici Hizmeti”, AXA garantili servislerde onarım sonrası sunulan “Ücretsiz Dezenfeksiyon Hizmeti”, online hasar ihbarı ve takibi imkânı ve konut hasarlarında uzaktan ekspertiz hizmeti gibi uygulamalar, sigortalıların güvenliği için ön plana çekildi.

Pandeminin ilk günlerinden itibaren müşterilerinin virüsten etkilenmeden; araçlarının hasar onarımlarını güvenle gerçekleştirebilmeleri için; AXA Sigorta tarafından sunulan “Ücretsiz Çekici Hizmeti” doğrultusunda talep eden müşterilerin araçları; istedikleri adresten çekici ile teslim alınıp, onarımları tamamlandıktan sonra müşterilere teslim edilebiliyor.

AXA Garantili servislerde sunulan hizmet kalitesi; COVID-19 döneminde artan hijyen ihtiyacını karşılamak amacı ile titizlikle sağlanıyor. Servislerde onarım sonrası sunulan “Ücretsiz Dezenfeksiyon Hizmeti” ile sigortalıların sağlığının korunmasına katkıda bulunulması hedefleniyor.

Ayrıca AXA sigortalılar “Anında Hasar Bildirimi” yapabildikleri AXA web sitesi ve AXAFit uygulaması ile; evrak ve fotoğraflarını zaman ve mekan bağımsız olarak  yükleyerek; hasar aşamalarını kolaylıkla takip edebiliyorlar.

Konut hasarları için uzaktan ekspertiz

AXA Sigorta, oto dışı hasar dosyalarında da özellikle konut branşında pandemi süreci ile birlikte; uzaktan ekspertiz hizmetine ağırlık veriyor. Hasar ihbarı ile birlikte eksperler sigortalılara telefon ile ulaşarak, hasar süreçlerini uzaktan yönetiyor. Yine konut sigortalarında sigortalının talep etmesi halinde; poliçe kapsamına giren hasarın giderilmesi için onarımcı hizmeti verilebiliyor. COVID-19 önlemleri kapsamında onarımcı firma sigortalıların evine, maske ve tulum giymek; yanında dezenfektan taşıyarak hijyen kurallarına uygun şekilde hazırlanarak gidiyor ve hasar onarımlarını gerçekleştiriyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz