26 Nisan 2024, Cuma
spot_img

Çağrı merkezleri yarıştı, 3 sigorta şirketi ödül aldı

Çağrı merkezi sektörünün en iyilerinin belirlendiği Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde bu yıl toplam 30 firmanın 11 ayrı kategoride yarıştı. 14 firmanın ödül kazandığı törende 3 sigorta şirketi dereceye girmeyi başardı.

16102014a

IMI Conferences tarafından bu yıl dokuzuncusu gerçekleştirilen Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri sahiplerini buldu. Toplam 11 ana kategoride 13 firmanın ödül kazandığı törende; Eureko Sigorta, “250’den Az Koltuklu En İyi Çağrı Merkezi” birincisi oldu. Eureko Sigorta’dan Damla Şengüleroğlu ise “En İyi Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi” seçildi. Metlife Emeklilik, “En İyi Çağrı Merkezi Performans Gelişimi” birincisi ve “En İyi Telemarketing Ve Satış Kampanyası” birincisi olurken, Generali Sigorta “En Övgüye Değer” şirket kategorisinde ödül aldı.

Törenin açılışı Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu Başkanı Tayfun Acarer tarafından gerçekleştirildi. Acarer, yaptığı açılış konuşmasında sektörün ekonomiye ve istihdama katkısına dikkat çekti.

Çağrı merkezi sektörünün en iyilerinin belirlendiği Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’ne bu yıl 2’si kamu 28’i özel sektörden olmak üzere toplam 30 firma 11 ayrı kategoride 57 ödül başvurusu yaptı.

Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri 2014 Sonuçları

– 251’den Fazla Koltuklu En İyi Çağrı Merkezi birincisi: Callus
– 250’den Az Koltuklu En İyi Çağrı Merkezi birincisi: Eureko Sigorta
– En İyi Telemarketing ve Satış Kampanyası birincisi: Metlife Emeklilik
– En İyi Müşteri Deneyimi birincisi: Renault Mais
– En Övgüye Değer: Kiğılı.
– En İyi Çağrı Merkezi Performans Gelişimi birincisi: Metlife Emeklilik
– En İyi Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi birincisi: Eureko Sigorta’dan Damla Şengüleroğlu
– En Övgüye Değer olan: Vestel’den Onur Peker
– En İyi Takım Lideri birincisi: Denizbank’tan Emre Açıkgöz
– En Övgüye Değer: ATOS’dan Nilüfer Erdoğan
– En Yaratıcı Çağrı Merkezi Uygulaması birincisi Denizbank
– En Övgüye Değer: Generali Sigorta
– Teknolojinin En İyi Kullanımı birincisi: Garanti Bankası
– En Övgüye Değer: İstanbul Büyükşehir Belediyesi
– Sosyal Medyada En İyi Müşteri Yönetimi birincisi: Ingbank

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER