26 Nisan 2024, Cuma
spot_img

Ray Sigorta, 4 yıldır sektörün üzerinde büyüdü

Ray Sigorta, 4 yıldır düzenli kâr edip, aralıksız sektör ortalamasının üzerinde büyürken, Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan, başarının, istikrar ve uzun yıllar süren titiz ve gayretli bir çalışmanın sonucu olduğunu dile getirdi.

SİGORTAMEDYA

2021 yılında sektör ortalamasının üzerinde bir performansla yüzde 30,65 oranında büyüyen Ray Sigorta, 2.22 milyar TL prim üretimi gerçekleştirdi. Şirket, son 4 yıldır düzenli kâr edip, aralıksız sektör ortalamasının üzerinde büyüyen tek hayat dışı sigorta şirketi oldu. Ray Sigorta’nın başarılı performansı ile ilgili bir açıklama yapan Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan, başarının, istikrar ve uzun yıllar süren titiz ve gayretli bir çalışmanın sonucu olduğunu dile getirdi.

Pandemi sigortanın hayati olduğunu ortaya koydu

2021 yılının, dünya genelinde hem ekonomik hem de sosyal hayatın Covid-19 salgınının etkisinde kaldığı bir yıl olduğuna dikkat çeken Erdoğan, “Pandemi ve beraberinde getirdiği riskler, değer verdiklerimizi korumak için sigortanın hayati bir rol oynadığını ortaya koydu” dedi. Ray Sigorta olarak yaşanan tüm zorluklara rağmen önemli ticari başarılar elde ettikleri bir yılı geride bıraktıklarını vurgulayan Erdoğan, “Son dört yıldır hiç fire vermeden sektör ortalamasının üzerinde büyüdük, pazar payımızı artırdık; sıralamamızı yükselttik. Tüm bunları yaparken kârlılığımızı da devam ettirerek sektörde bu başarıyı elde eden tek sigorta şirketi olduk. Güçlü konumumuzu daha da sağlamlaştırdık. Kısa süreli başarılar tesadüfi olabilir; biz hiç yerimizde saymadık. Temel hedefimiz ise her yılı bir önceki yılın üzerinde kapatmak oldu. İstikrarlı bir başarıya imza atmanın gururunu yaşıyoruz” dedi.

Ray Sigorta’nın 2021 yılını değerlendiren Erdoğan, şunları söyledi: “2021 yılında da dağıtım kanallarımız için elimizden gelen tüm destek kampanyalarını devreye aldık. Gerekli tüm sağlık önlemlerini alarak imkânlar dâhilinde bölge bölge, il il acentelerimizi ziyaret ederek sorunlarını dinledik, taleplerini değerlendirdik. 1600’ü aşkın acentemiz ile birlikte yürümeye ve birlikte büyümeye devam ettik. Dönemin ihtiyaçlarına uygun yeni çözümler oluşturarak, kişiselleştirilmiş ürünlerimiz ile sigortanın daha çok kişiye ulaşmasına ve sektörümüzün büyümesine katkı sağladık. Müşterilerin Ray Sigorta’nın geniş ürün portföyünde yer alan tüm ürünleriyle ilgili merak ettiklerini vakit kaybetmeden bulabilmesi için, yepyeni bir tasarım anlayışı ve en son global trendlere uygun olarak yenilediğimiz web sitemizi canlıya aldık. Başarılarımızı ödüllerle taçlandırdık. En büyük rakibimiz biziz, bunun bilinciyle her geçen yıl yaptıklarımızın üzerine yenilerini koyuyoruz. İş ortaklarımızın ve müşterilerimizin de desteğiyle adım attığımız çoğu alanda aldığımız sonuçlar bir bütünün fazlası olmayı başardığımızı gösteriyor.”  

2022’de de sektöre ve ülkemize katkı sağlamaya devam edeceğiz

2022 yılına dair şirketin hedef ve planlarını da paylaşan Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan, “Son dört yılda elde ettiğimiz istikrarlı başarı sayesinde, 2022 yılına güçlü bir başlangıç yapıyoruz. Marka yatırımlarımızı artıracak, yenilikçi ürünlerimizi genişletecek, müşteri memnuniyetini kullanıcı deneyimi ile şekillendirecek ve iş ortaklarımıza özel projelerimizi derinleştireceğiz. Finansal gücümüz, teknolojik altyapımız ve işini gönülden yapan çalışanlarımızla hem Türk sigorta sektörünün gelişimini desteklemeye hem de ülkemizin büyümesine katkı sağlamaya devam edeceğiz” dedi.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER