27 Nisan 2024, Cumartesi
spot_img

Ray Sigorta sektör basamaklarını tırmanıyor

Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan, “Müşterilerimizi ve acentelerimizi en iyi şekilde anlayıp, istenilen çözümü süratle piyasaya sunuyoruz. Prim üretiminde sadece bir yılda 3 basamak yükselmemiz doğru yolda olduğumuzu gösteriyor” dedi.

2020 yılının ilk yarısında Türkiye ve dünya sigortacılığı için benzeri görülmemiş bir dönem yaşandı. Risk algısının bir anda değiştiği bu süreçte tüketicilerin satın alma alışkanlıkları değişim gösterirken, müşteri davranışlarından acente ilişkilerine pek çok alanda sigorta şirketlerinin yetkinlikleri test edildi. Klasik çözümlerle yetinmeyip, işlerini bir adım öteye taşıyanların gerçek anlamda fark yaratma fırsatı buldukları bu olağan dışı dönem içerisinde Ray Sigorta önemli bir ivme kazandı.

Son dönemde hayata geçirdiği yenilikçi ve müşteri odaklı ürün ve uygulamalarla gündeme gelen Ray Sigorta, 2020 yılının ilk 4 aylık rakamlarına göre üretimini bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 38 artırarak 519 milyon liralık prim üretimi gerçekleştirdi.

Yeni inisiyatifler

“Ülkemizin ve küresel piyasaların belirli zorluklarla karşılaştıkları günlerde doğru çözümleri müşterilerimizle buluşturmayı başardık” diyen Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan, “Bu başarı da hem acentelerimizle hem de müşterilerimizle aramızda kurmayı başardığımız çift yönlü iletişimin bir sonucu. Diğer taraftan en önemli paydaşlarımız olan acentelerimize sunduğumuz desteklerin yanı sıra piyasaya sunduğumuz fark yaratan ürünlerle ihtiyaçlara cevap verebilmelerini sağlıyoruz. Ekonomik Kasko, Baby on Board, Prenses Kasko, Cyberella bunlardan sadece bazıları. Sadece bir alanda değil, hizmet verdiğimiz her alanda başlattığımız yeni inisiyatifler ve kampanyalarla satış kabiliyetimizi artırıyoruz” dedi.

Erdoğan, sözlerine şöyle devam etti: “Biz bu zorlu dönemlerde acentelerimize de doğru bir iş ortağı olduğumuzu gösterdik. En zor günlerde ilave komisyon kampanyası ile sektöre öncü olduk. Sonrasında başlattığımız peşin komisyon desteği de acentelerimizin bu süreçte bir nebze de olsa nefes almasına vesile oldu. Bu dönem bir daha gösterdi ki doğru bir iş ortağı ile çalışmak bu işi meslek olarak yapan acenteler için birinci öncelik olmalı. Biz her dönem acentelerimizin yanında olacağız.”

Sıralamada 3 basamak birden yükseldi

2020 yılının 4 aylık rakamlarına göre büyük bir atılım yaparak hayat dışı prim üretiminde 19’uncu sıradan 16’ncı sıraya yükselen Ray Sigorta; bir önceki yılın aynı döneminde 376 milyon liralık üretimini yüzde 38 artırarak 519 milyon liraya çıkardı. Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan, “Bu dönemde pazar payımızı da yüzde 20 artırmayı başardık. Biz işin kolayına kaçıp, pazar payımızı ve sektör sıralamamızı trafik üretimi ile yukarı taşımaya çalışmıyoruz. Banka üretimi olmadan, gruptan hazır bir üretim almadan, yüzde 25’in altında bir trafik payı, yüzde 50’nin altında bir oto payı ile böyle bir başarıyı yakalayabilen bir şirket olmadı sektörde. Biz bu başarıyı Ray Sigorta’yı ilk ona sokarak daha da taçlandıracağız. Şunu da vurgulamak isterim ki bizim ilk ondaki yerimiz gelip geçici olmayacak, kalıcı olmayı hedefliyoruz. Tüm çalışma ve yatırımlarımızı bu doğrultuda yapmaya devam ediyoruz” dedi

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER